Neurosprzężony Advancer
Spis Treści ▼
Krótki opis
Neurosprzężony Advancer: Zwiadowca i infiltrator równie dobrze radzący sobie ze światem rzeczywistym jak i z wirtualnym.
Unikalna Rola w Zespole: wejdzie wszędzie, neurosprzężenie z urządzeniami, snajper i automatyzator
Opis
1. Kim jest Neurosprzężony Advancer
- Motto: “Wszędzie da się dostać i wszystko zbadać. Wiedza to różnica między sukcesem a stratami.”
- Prototyp: Motoko Kusanagi (“Ghost in the Shell”)
- Siła: Infiltracja. Nieważne, czy to w świecie rzeczywistym czy wirtualnym, jest w stanie dostać dostęp do prawie wszystkiego.
Zwiadowca, zdolny do poruszania się w terenie niemożliwym, który niezauważenie wejdzie wszędzie i zbuduje drogę ewakuacyjną. Jest w stanie połączyć się z różnymi urządzeniami i je ‘shackować’, lub wejść w rzeczywistość wirtualną i dzięki temu infiltrować jeszcze skuteczniej.
2. Kategorie i Wartości
| Kategoria | Wartość |
|---|---|
| Unikalna Wiedza | * zna teren, mapy i wszystkie możliwe drogi przedostania się i ucieczki * jeśli coś da się zaprogramować / zautomatyzować, on wie jak |
| Unikalne Zasoby | * wyciszony serwopancerz z silnikami skokowymi, którym niezauważenie dostaje się w niemożliwe miejsca * narzędzia hackerskie, którymi łączy się z komputerami i maszynami |
| Akcje Specjalne | * Jeśli Postać ma dostęp do urządzenia -> może wydobyć z niego wszystkie dostępne informacje. * Jeśli gdzieś da się w ogóle dostać, Postać wie jak to zrobić * Samodzielnie lub dronami przeprowadza szczegółowy zwiad w nieznanym terenie, niezauważenie * jeśli Gracz uważa, że coś jest nie tak -> Postać zauważa każdą dziwną rzecz i odchylenie od tego co być powinno. |
| Akcje Społeczne | * doskonale kłamie, zwodzi i oszukuje |
| Akcje Inne | * odwracanie uwagi, dywersja, robienie chaosu * tworzy symulacje i pokazuje w virtświatach co się może stać * włamuje się, przełamuje zabezpieczenia, hackuje * snajper; atakuje z zaskoczenia i odległości |