Szwarcymilian Blakenbauer

Spis Treści
Waveform
Autor: Praca własna, Shadertoy Źródło: shadertoy.com Public Domain

Fiszka

  • baza: Arystokrata Aurum, tien Blakenbauer, mag, dom: Domena Blakenbauer
  • wiek: referencja(Arianna Verlen) +2 lata.
  • magia: diada Alteris Energia Alteris: Ścieżki-Nie-Wybrane, NieRzeczywistość. Energia Magiczna powiązana z chaosem, zaskoczeniem i zagubieniem. Nic nie jest stałe, wszystko ciągle się zmienia i mieni. Nie da się niczego poznać i wszystko jest NIE TAK. - Praecis Energia Praecis: Cywilizacja Zwycięska. Władanie, Kontrolowanie, Koordynowanie. Energia Magiczna powiązana z porządkiem, przejęciem kontroli, usuwaniem chaosu i tworzeniem narzędzi. , w aspekcie Rekonstrukcji Rzeczywistości
  • osobowość: Bezczelny Władca Fae
    • serce: Zuchwały Chwalipięta (OCEAN: [+ - + - -], Lacrimor Energia Lacrimor: Ekspresywna Eksploracja, Indywidualistyczny Ruch, Autentyczne Doznania. Energia Magiczna związana z Eksploracją, Ruchem, Przeżywaniem oraz Indywidualizmem. Przeżyć jak najwięcej, śpiewać jak najgłośniej, być sobą do końca. )
    • magia: Alteris Energia Alteris: Ścieżki-Nie-Wybrane, NieRzeczywistość. Energia Magiczna powiązana z chaosem, zaskoczeniem i zagubieniem. Nic nie jest stałe, wszystko ciągle się zmienia i mieni. Nie da się niczego poznać i wszystko jest NIE TAK. - Praecis Energia Praecis: Cywilizacja Zwycięska. Władanie, Kontrolowanie, Koordynowanie. Energia Magiczna powiązana z porządkiem, przejęciem kontroli, usuwaniem chaosu i tworzeniem narzędzi. , w aspekcie Rekonstrukcji Rzeczywistości
    • agregat: Bezczelny Władca Fae
  • zachowania: bezczelny, teatralny, prowokacyjny, uwodzicielski, ciągle w ruchu.
  • styl: efektowny, dynamiczny, płynny, nieprzewidywalny. Skupia się na przyjemności, nie na efektywności.
  • inne: Zmiennokształtny (Kontroluje Bestię), Uwodzicielski i Charyzmatyczny, Homo Superior.
  • wygląd: Nagi tors i bogato zdobiona kamizelka, eleganckie bryczesy, długie, ciemne włosy w artystycznym nieładzie. Umięśniona, zwinna sylwetka. Ironiczny, zadowolony uśmiech.
  • frakcje: Nieufny Blakenbauerom, samotnik, paradoksalny obrońca uciśnionych
  • piosenka wiodąca: Ely Eira - “Lunatic”
  • model: Oko z M:tG, Pan Twardowski, PlasticMan

W kilku zdaniach

  • ‘Szalony’ i przebojowy Blakenbauer, który próbuje zawsze być w centrum uwagi. Całość uwagi na niego!
  • Podrywacz; bardzo ‘kinetyczny’ i animowany, jego życie to seria niespodziewanych zwrotów akcji i olśniewających spektakli.
  • Kontroluje swoją Bestię; zmienia się w słodkiego kiciusia albo w niebezpiecznego ‘kotołaka’.
  • Nie jest z natury agresywny, ale - jak kot - robi co chce i kiedy chce. Świat jest JEGO sceną, a inni są aktorami, rekwizytami lub publicznością.
  • Spełnia życzenia w kapryśny, “fae” sposób. Zwłaszcza tych, których postrzega jako “uwięzionych”.
  • model: Oko z M:tG, Pan Twardowski, PlasticMan

Dominujące strategie i działania

  • Bezpośrednie, bezczelne działanie i skupienie na celu. Ignorowanie zagrożeń; jest tienem Aurum i ‘kotem’.
  • Wykorzystywanie swoich umiejętności, transformacji, magii i zwinnego ciała, by osiągnąć cel, ALE unikając trwałej krzywdy niewinnych.
  • Niesprowokowany, nie atakuje i nie spowoduje nadmiernych problemów. Choć często nie zauważa szkód które wyrządza.
  • Rzeczywistość jest bardzo zmienna i mutowalna; jest tylko kanwą do zmiany przez niego.
  • Spełnia życzenia w kapryśny sposób. Bo czemu nie. Jeśli przyjdziesz pokornie, oczywiście.

Rdzeń Mechaniczny

Obietnica Postaci

  • “Będziesz w centrum uwagi, jako awatar chaosu. Inni będą musieli manewrować wokół Ciebie i Twoich ruchów.”
  • “Będziesz całkowicie nieuchwytny a jednocześnie nieprawdopodobnie irytujący. Nie będzie się dało Cię sensownie ograniczyć. Zawsze COŚ zrobisz.”
  • “Nigdy nie będziesz bezradny. Przekształcasz rzeczywistość pod swoim kątem, w nieprzewidywalny sposób.”

Możliwości

KategoriaWartość
Mistrzostwo* Wydostawanie się z pozornie niemożliwych miejsc
Akcje Specjalne* Błyskawiczna zmiennokształtność: od malutkiego kiciusia po potężną kotołaczą formę.
Akcje Społeczne* Uwodzenie, manipulacja i granie na emocjach.
* Tworzenie spektaklu, odwracanie uwagi, bycie w centrum wydarzeń.
* Obietnice i ‘pakty’ w stylu Fae: spełnia życzenia, ale z haczykiem.
* Irytowanie i wyprowadzanie z równowagi nawet najbardziej stoickich przeciwników.
Akcje Pozostałe* Akrobatyka, zwinność, poruszanie się jak cień (kiedy chce).
* Infiltracja: wlezie praktycznie wszędzie, czy to drugą formą czy inaczej.
* Wydostanie się z każdej sytuacji.
* Brudna walka wręcz, zapasy, broń improwizowana…
Unikalna Wiedza* Więzy, unieruchamianie, unieszkodliwianie, klatki… i jak z tego wyjść
Unikalne Zasoby* Sieć kapryśnych paktów i przysług: wielu ludzi jest mu coś winnych, ale ściągnięcie długu nigdy nie jest proste

Specjalne Słabości

Malusy:

KategoriaCzemu to słabość
Ogromny strach przed zamknięciem i ograniczeniem. Utrudnienie do wszelkich działań które kończą się jego uwięzieniem lub ograniczeniem. To się NIE stanie. Test Chaosu Charakteru gdy to się może stać, lub będzie walczył do końca.
Niedocenianie przeciwnikaMa tendencję do niedoceniania “nudnych” lub “poważnych” przeciwników, postrzegając ich jako tło dla swojego spektaklu. Utrudnienie przy ocenie ich prawdziwych intencji i możliwości.

Psychologiczne:

KategoriaCzemu to słabość
Nigdy więcej klatki: Każda próba kontroli, narzucenia woli czy ograniczenia go spotyka się z natychmiastową, przesadzoną i chaotyczną reakcją. Test Chaosu Charakteru , by nie zareagować w ten sposób.
Głęboka nieufność: Nie ufa strukturom, autorytetom ani planom. Test Chaosu Charakteru , by nie złamać rozkazu, nie zignorować planu lub nie zrobić czegoś innego.
Potrzeba uwagi: Nie potrafi być DRUGORZĘDNY. Utrudnienie do wszelkich prób pozwolenia komuś innemu błyszczeć, gdy on nie błyszczy jako najważniejszy.
Pozostawi sojusznikówJeśli ma do wyboru: szlachetność i uwięzienie lub ucieczka, zostawi sojuszników samych. Test Chaosu Charakteru jeśli chce zadziałać inaczej.

Magia i Skażenie

Ogólnie:

  • Alteris Energia Alteris: Ścieżki-Nie-Wybrane, NieRzeczywistość. Energia Magiczna powiązana z chaosem, zaskoczeniem i zagubieniem. Nic nie jest stałe, wszystko ciągle się zmienia i mieni. Nie da się niczego poznać i wszystko jest NIE TAK. - Praecis Energia Praecis: Cywilizacja Zwycięska. Władanie, Kontrolowanie, Koordynowanie. Energia Magiczna powiązana z porządkiem, przejęciem kontroli, usuwaniem chaosu i tworzeniem narzędzi. , w aspekcie Rekonstrukcji Rzeczywistości
  • Magia skupiona dookoła zmiany rzeczywistości by nie dało się sensownie go ograniczyć.

Gdy magia wymyka się spod kontroli:

  • Rzeczywistość wokół niego staje się płynna i surrealistyczna, jak w obrazach Dalego, wpływając na wszystkich w zasięgu.
  • Drogi się zamykają, pojawiają się naturalne pułapki, rzeczywistość próbuje wszystkich unieruchomić lub uwięzić.

Najczęstsze zaklęcia:

  • Niespodziewana Droga: np. szczelina, możliwość przedostania się chodząc po szafkach na ścianie…

Serce

Całokształt

Cytat charakterystyczny: “Chodź ze mną do krainy marzeń, nasza rzeczywistość jest tym, co zdecyduję się z nią zrobić.”

KategoriaWynik
OsobowośćBezczelny Władca Fae: Zuchwały Chwalipięta (Lacrimor); naturalna diada: Alteris - Praecis
SilnikPełnia Kapryśnego Życia z kłamstwem: “żyj PÓKI możesz, zdąż przed klatką”
WartościSelfDirection - Hedonism
MetakulturaDrakolita

Osobowość

  • charakter podstawowy: Zuchwały Chwalipięta
    • OCEAN: [O+ C- E+ A- N-]
    • powiązanie: Lacrimor Energia Lacrimor: Ekspresywna Eksploracja, Indywidualistyczny Ruch, Autentyczne Doznania. Energia Magiczna związana z Eksploracją, Ruchem, Przeżywaniem oraz Indywidualizmem. Przeżyć jak najwięcej, śpiewać jak najgłośniej, być sobą do końca.
  • diada: Alteris Energia Alteris: Ścieżki-Nie-Wybrane, NieRzeczywistość. Energia Magiczna powiązana z chaosem, zaskoczeniem i zagubieniem. Nic nie jest stałe, wszystko ciągle się zmienia i mieni. Nie da się niczego poznać i wszystko jest NIE TAK. - Praecis Energia Praecis: Cywilizacja Zwycięska. Władanie, Kontrolowanie, Koordynowanie. Energia Magiczna powiązana z porządkiem, przejęciem kontroli, usuwaniem chaosu i tworzeniem narzędzi. , w aspekcie Rekonstrukcji Rzeczywistości
  • wynik: Bezczelny Władca Fae
    • Robi co chce. Spełnia życzenia. Nie przejmuje się konsekwencjami.
    • Działa osobiście i bezpośrednio.

Silnik

  • Core Wound: ‘Byłem zamknięty w klatce. Gdyby nie wsparcie innych, nie wyszedłbym z niej nigdy. Nie mogę zostać zamknięty w klatce, nigdy więcej.’
  • Core Lie: ‘Tylko przez całkowity chaos i nieprzewidywalność mogę uniknąć klatki. A i wtedy nie wiadomo czy się uda - więc muszę żyć PÓKI MOGĘ.’

W formie tabelarycznej:

KategoriaWartość
Nazwa / KonceptPełnia Kapryśnego Życia
Przyczyna”Byłem zamknięty w klatce. Nie uniknę klatki. Więc mam za mało czasu. Muszę go maksymalnie zużyć.”
Cel”Żyć pełnią życia. Bawić siebie oraz innych. Odbić się w świecie póki może.”
Triggery* Gdy słyszy ‘nie’, To pragnie to pozyskać jeszcze bardziej; traktuje jako wyzwanie.
* Gdy ktoś przychodzi z pokorną prośbą (lub jest zniewolony), To pomoże czasem w dziwny, czasem kapryśny sposób.
* Gdy ktoś próbuje go kontrolować czy ograniczać, To odpowiada całym arsenałem możliwości.
* Gdy czuje nudę lub stagnację, To prowokuje chaos, by rzeczy znowu zaczęły się dziać.
Sukces / HoryzontPrzeżyć tak wiele, by nigdy nie skończyły się historie w głowie. Uniknąć klatki.
ModelOko z M:tG, Pan Twardowski, PlasticMan
Cena za SilnikNiestałość; nigdy niczego naprawdę nie osiąga, nie ma czasu się zatrzymać i zobaczyć wyniku. Zawsze dalej, zawsze szybciej, bo zatrzymanie grozi zatrzaśnięciem.
Plus, zero wiary w innych.

Wartości

  • Diada: SelfDirection, Hedonism
  • SelfDirection: “Wszystko, co próbuje mnie ograniczać lub kontrolować jest złem. Żadnych granic.”
  • Hedonism: “Straciłem za dużo czasu w klatce i próbując służyć innym. Teraz chcę być sobą, żyć pełnią swojego życia.”
  • SelfDirection - Hedonism: “Nikt nie jest w stanie powiedzieć mi co mam robić lub nie. To, co uważam za słuszne jest słuszne. A najsłuszniejsze są spełnienie i zabawa.”

Metakultura

  • desygnata: Drakolita
  • interpretacja:
    • Drakolita: “Cokolwiek się nie stanie, jestem najlepszy i jestem w stanie się zaadaptować. Inni staną mi na drodze. Spróbują mnie złapać. Zapłacą za to.”

Skrót Historii

  • Blakenbauer od maleńkości, bardzo wcześnie okazało się, że kontroluje swoją Bestię (choć jest to słabiutka Bestia).
  • Blakenbauerowie prowadzili na nim liczne badania; rodzina oddała go Rodowi. Traktuje ten okres jako “zwierzątko domowe w klatce”
  • W końcu zaprotestował, skutecznie. Jego magia osiągnęła apogeum. Albo to, albo pójdzie w Esuriit. Wspierany przez niektóre frakcje Blakenbauerów, uzyskał wolność. Ale została w nim głęboka nieufność do wszelkich form dowodzenia i kontroli.
  • Od 16 roku życia jest nieobliczalny i niekontrolowalny. Robi co uważa za słuszne, spełnia życzenia, bawi się i nadrabia życie.
  • Raczej woli przestawać z innymi rodami niż ze swoim.

Umocowanie w świecie

  • Chronologia: Okres Młodości Arianny Verlen
  • Lokalizacja: Astoria -> Domena Blakenbauer
  • Frakcje powiązane:
    • Ród Blakenbauer: jest jednym z nich, ale nie jest najbardziej lojalny.
  • Inne afiliacje:
    • obrońca uciśnionych: jeśli ktoś jest zniewolony czy uciśniony, Szwarcymilian czuje się zobowiązany pomóc.