Sesja: 251014 - Pobili Kaspiana ze Złomowiska

Spis Treści

Wstęp

Ogólnie

To jest zapis sesji RPG opowiadający o dziewczynie, która posunęła się potencjalnie za daleko by wygrać wyścig ścigaczy Ścigacz: Bardzo szybki zabudowany motor, często zawierający elementy pozwalające mu na poruszanie się w powietrzu / "latanie" (wtedy do jego konstrukcji potrzebne są magiczne materiały). . Zawiera opis wydarzeń w kolejności ich wystąpienia, oraz komentarze MG wyjaśniające dlaczego podjąłem pewne decyzje.

To pozwoli Wam przeczytać sympatyczną opowieść plus zobaczyć jak taką opowieść zrobić samemu w EZ.

Parametry sesji

  • Sesja była prowadzona dla trzech Graczy.
    • MG: Żółw
    • Gracze nie znali świata EZ ani mechaniki EZ
    • Gracze wcześniej nie grali w tym Zespole ani nie grali ze mną
  • Gracze byli bardzo proaktywni i mieli bardzo dobre pomysły.
  • Sesja zmieściła się poniżej 4 godzin (3h 30 minut).

Poniżej zostawiam dodatkowe informacje pokazujące czemu podjąłem pewne decyzje mechaniczne jako MG. Pokazuję je dlatego, że łatwiej można zrozumieć jak faktycznie stosuję Konflikty w praktyce.

Jeśli interesuje Was jedynie sam zapis sesji, omijajcie wszystkie wyróżnienia zaczynające się od “Komentarz MG”.

Scena Zero

To pierwsza scena sesji, Gracze nie grają swoimi postaciami; scena tutorialowa

Mamy grupę ludzi stojących obok garażu należącego do bogatej rodziny. Jest tu też dziewczyna o imieniu Weronika. Co zabawne, to ona jest właścicielką tego garażu (technicznie: jej rodzina).

Jest ciemno i grupa młodych ludzi wokół Weroniki waha się, czy włamać. Jednak Weronika mówi, że wszystko w porządku i wyłączyła wszystkie alarmy. Nikt się nie dowie.

Jeden z tych młodych jest hakerem. Próbuje zbadać zamki elektroniczne i urządzenia, żeby sprawdzić co to jest, jaki jest stan wyłączenia alarmów. Wygląda na insurance fraud.

Konflikt: Hacker próbuje przebić się przez zabezpieczenia elektroniczne garażu Weroniki.
Pula: Tp +3
V

Faktycznie, Weronika wyłączyła zabezpieczenia. Ale zapewniła, skubana, że jest nagrane jak ona i Wy włamujecie się do jej garażu.

X

Nie da się tego skasować; ona to od razu streamowała.

V

Młodzi podkręcają emocje. Grają w tym teatrze Weroniki. Są POWAŻNYMI GANGSTERAMI. Włączają alarm lokalnie (specjalnie by podkręcić temperaturę) i mówią jak będzie tu zaraz groźnie. Wszystko, by to wyglądało na streamie bardziej epicko.

Rzeczywiście, większość alarmów i urządzeń została wyłączona.

Jednak widoczne jest, że Weronika streamuje to wszystko. Próbuje zdobyć wielu subscriberów mówiąc: “Patrzcie, streamuję. Jestem bardzo złą damą. Próbuję włamać się do garażu.”

Chłopaki spojrzeli na siebie nieco niespokojnie i zdecydowali się jej pomóc, nie tylko w kwestii włamania do garażu, ale również w podkręceniu temperatury. Zasłużyli na jeden z rzadkich uśmiechów na twarzy Weroniki. Polubiła ich jeszcze bardziej.

Kiedy udało im się dostać do środka, Weronika wyjaśniła im, że to nie jest próba kradzieży rzeczy. W rzeczywistości jest ktoś, kto faktycznie spróbuje się włamać i oni mają dać temu facetowi nauczkę.

Sytuacja stała się nieco bardziej nietypowa, ale trudno. I rzeczywiście, około godzinę później facet ubrany w staromodny (lekko postrzępiony) kombinezon infiltratora zbliżył się do tego garażu. Gość miał ze sobą profesjonalne narzędzia służące do otwierania zamków (i części mechanika) i zdołał wejść do środka.

Inny z młodych ludzi dobrze radzi sobie z dronami. Kiedy infiltrator wszedł do garażu i używając latarki próbował zobaczyć, czy ktoś tu jest, dron uderzył go w plecy, a następnie inny z młodych ludzi rzucił śrubką, żeby wygenerować hałas. Kiedy infiltrator został całkowicie zdezorientowany, młodzi napadli na niego masowo, żeby dać Weronice to, czego chciała - pobitego infiltratora. I tak, używali własnych latarek, żeby oślepić infiltratora, atakując jego oczy. Dobry plan.

Konflikt: Zespół próbuje unieszkodliwić Infiltratora i dowiedzieć się czemu tu wchodzi
Pula: Tp +3
X

Jeden stracił maskę z twarzy, są pokiereszowani

X

Bardzo mocno skrzywdziliście Infiltratora. Jest nieprzytomny i krwawi

Komentarz MG:

Gracze chcieli dowiedzieć się, czemu Infiltrator tu się włamuje.

Jako MG wykorzystałem X do tego, by umożliwić Graczom potem dostania się do jednego z młodych bijących ludzi (“zerwać maskę z twarzy”) oraz drugi X by poważnie skrzywdzić Infiltratora. To już nie jest prosta, zabawna sprawa. Tu już dzieje się coś poważnego.

Tym bardziej pokażę kontrast zachowania Weroniki potem.

Nie ma nic więcej co mnie interesuje w tym Konflikcie. Poddaję go. To tylko tutorial.

Weronika cały czas streamowała bójkę, używając kamery i śmiejąc się maniakalnie, śmiejąc się jak nigdy w życiu. Podczas walki młodzi nieźle oberwali; infiltrator był kiedyś żołnierzem, a oni to tylko młodzi ludzie, nawet jeśli niektórzy z nich mieli ciężkie życie.

W końcu infiltrator został bardzo mocno uderzony w głowę. Stracił przytomność i zaczął krwawić. Weronika śmiała się jeszcze głośniej, krzycząc: “Tak dostaniesz za próbę kradzieży mojego pięknego motoru!” Rzeczywiście, jej ścigacz był czymś wartym podziwu (choć stylistycznie specyficzny). Wyglądał jakby był żywy w momencie, gdy toczyła się walka.

Młodzi ludzie otaczający Weronikę spanikowali.

Nie mieli pojęcia co robić, widząc nieprzytomnego, krwawiącego faceta i reakcję Weroniki. Więc żeby załagodzić sytuację, zaproponowali, że mogą wziąć część motorów i pojeździć.

Weronika entuzjastycznie się zgodziła. Wzięli motory, zadzwonili na policję, że było włamanie, i pojechali jeździć na stary tor wyścigowy, ignorując krwawiącego, nieprzytomnego faceta leżącego w garażu.

Wszystko było streamowane. Czy to coś co Weronika chciała, czy zapomniała, nie wiadomo. Zdecydowanie nie dbała o to.

Sesja Właściwa

Postacie Graczy

Preset: Astoriańska Firma Złomiarska, Powojenna

Wybrane Archetypy:

MIEJSCE: Recyklingownia

Następnego dnia po południu brygadzista Szczepan poprosił zespół pracujący w recyklingowni, żeby chwilę z nim pogadali. Wyjaśnił, że jeden z ich ludzi, Kaspian, został brutalnie pobity w niewyjaśnionych okolicznościach.

Jest to nietypowe.

  • Kaspian to facet, który zazwyczaj tylko pomaga swojej siostrze i siostrzeńcowi Przemkowi.
  • Kaspian nie jest złym człowiekiem, nie szuka kłopotów, nawet nie jest przestępcą.
  • Może się stara pozyskać pieniądze bardziej niż większość, ale wszyscy ignorują błahostki.

Teraz brygadzista ma problem:

  • Czy Kaspian zrobił coś, co zasługuje na to, żeby go pobić?
  • Czy po prostu był w złym miejscu w złym czasie?

Jeśli Kaspian zrobił coś złego, policja może zainteresować się recyklingownią powiązaną ze złomowiskiem i ich operacja może ucierpieć. Jeśli Kaspian był tylko ofiarą pechowych okoliczności, to może warto znaleźć osoby odpowiedzialne i porozmawiać z nimi.

Zespół doskonale rozumie zadanie. Trzeba dowiedzieć się co się stało z Kaspianem i co robić dalej.

MIEJSCE: Zatorze: uboższa dzielnica, szpital

Nasz zespół odwiedził Kaspiana leżącego w szpitalnym łóżku. Jest w kiepskim stanie, jego ukochana siostra siedzi obok niego, zamartwia się o niego.

Co ciekawe na pierwszy rzut oka, Przemka (jego siostrzeńca) nigdzie nie ma, co jest nietypowe.

Kaspian zamierzał zacząć od klasycznej obrony “spadłem ze schodów”, ale zerkał na swoją siostrę. Więc medyk zabrał siostrę ze sobą “na bok”, żeby reszta zespołu mogła porozmawiać z Kaspianem. Okej, więc co Kaspian właściwie zrobił? Dlaczego został pobity? A dwóch pozostałych członków powiedziało mu, że już rozmawiali z siostrzeńcem, więc nie ma powodu kłamać (skłamali).

Plus mają dla niego smaczny obiad jako przekupstwo.

Konflikt: Więc - niech Kaspian powie co z Przemkiem i co tu się dzieje.
Pula: Tp +3
Vr

Kaspian się przyznał do zamontowania Anomalnych części w pojeździe Weroniki. Powiedział im też całą historię.

Komentarz MG:

Kaspian jako osoba jest dobrym człowiekiem i rozumie implikację tego, co zrobił i co jest stawką. Dlatego nie potrzeba wiele, by się przyznał. Dlatego Kaspian zaczął “sypać” już na pierwszym V .

Jednocześnie Gracze doskonale opracowali sposób na Kaspiana:

  • Wycofali jego siostrę (więc nie przyzna się przed podziwiającą go osobą)
  • Konsekwencje nieprzyznania się są mordercze dla Złomowiska, Kaspiana i Weroniki
  • Przekupstwo i “rozmawialiśmy już z Przemkiem” - więc nie ma powodu, by kłamać

Dlatego Konflikt spadł z Ekstremalnego (stan startowy, bo gdyby siostra się dowiedziała to konsekwencje byłyby zbyt bolesne) do Typowego (rozmawia z ludźmi którzy go zrozumieją i jakoś to rozwiążą). Gdzie X zainwestowałbym w “ktoś podsłuchał” i inne potencjalne konsekwencje uderzające w Kaspiana i Recyklingownię, ale nie w Zespół.

Kaspian wyjaśnił, że w pewnym momencie podeszła do niego Weronika, rywalka Przemka. Ścigała się z siostrzeńcem Kaspiana, ale Przemek po prostu był lepszy od niej.

Weronika nie była w stanie pokonać Przemka.

Więc ponieważ Kaspian pomagał siostrzeńcowi zbudować jego własny motor, Weronika też chciała jego pomocy. Dziewczyna z dobrego domu, płaciła dużo.

Kaspian stanął przed bardzo trudną decyzją:

  • wziąć pieniądze Weroniki i pomóc siostrze i siostrzeńcowi Przemkowi w ich codziennym życiu
  • czy być lojalnym siostrzeńcowi i odmówić Weronice.

Kaspian jednak poszedł za kasą, nie hobby dla Przemka. Wiedział o pewnych lekko Anomalnych Anomalia: byt (osoba, przedmiot, pojazd, miejsce) Skażony Energią Magiczną, co nadaje mu nieprzewidywalne i przekraczające prawa fizyki własności, powiązany z Energiami którymi jest nasycony. przedmiotach znajdujących się na złomowisku.

Powiedział Weronice jakie części przynieść, ona je przyniosła, a on je wymienił i zmienił zapisy w komputerach, żeby się wszystko zgadzało. Następnie zrobił tuning motora Weroniki. Weronika chciała Anomalii, dostała Anomalię.

Niestety, po jakimś czasie jego siostrzeniec powiedział mu, że osobowość Weroniki się zmienia. Nie jest tylko bardziej dzika i bardziej efektywna, jest też bardziej chaotyczna. Jest bardziej “teatralna”.

Kaspian martwił się, co zrobił tej dziewczynie, dodając te części. Próbował z nią porozmawiać, ale odmówiła. Potem próbował się do niej w nocy zakraść i został brutalnie pobity.

Zespół słysząc to był lekko wstrząśnięty. Nawet jeśli to wypadek, Skażenie Skażenie: wypaczenie i zniekształcenie bytu (osoby, pojazdu, przedmiotu, miejsca lub konceptu) przez Energię Magiczną, które zmienia jego własności w stronę Energii lub powoduje w tym bycie szkody. młodej bogatej dziewczyny to coś, co sprowadzi ogromne problemy na recyklingownię. To jest coś, co zespół musi rozwiązać. ASAP.

Motor Weroniki nazywa się Czarna Błyskawica. To niesamowity kawałek technologii. A połączony z dobrym kierowcą i Anomalnymi Anomalia: byt (osoba, przedmiot, pojazd, miejsce) Skażony Energią Magiczną, co nadaje mu nieprzewidywalne i przekraczające prawa fizyki własności, powiązany z Energiami którymi jest nasycony. częściami stał się jeszcze lepszy. Ale jak wyciągnąć części z motoru bogatej dziewczyny bez aresztowania albo pójścia do więzienia?

Także, czy historia Kaspiana w ogóle jest wiarygodna? Czy to możliwe, potwierdzone w danych?

Konflikt: Neuronauta używa swoich umiejętności hackerskich i analizy dużej ilości danych.
Pula: Tp Z+3
X

Pewien miłośnik Weroniki patrzy na wszystko co obserwuje Weronikę, robiąc obsesyjne zapisy do bazy. I nie jest jedyną taką osobą; Weronika ma wiele osób które pragną ją zadowolić.

V

Medyk widzi powiązanie - wskazuje na Energię Lacrimor Energia Lacrimor: Ekspresywna Eksploracja, Indywidualistyczny Ruch, Autentyczne Doznania. Energia Magiczna związana z Eksploracją, Ruchem, Przeżywaniem oraz Indywidualizmem. Przeżyć jak najwięcej, śpiewać jak najgłośniej, być sobą do końca. .

V

“Królowa Gotyku” (Weronika) ma wielu miłośników i adoratorów, którzy są na jej skinienie i którzy przypadkiem podnoszą pole magiczne. I teraz Zespół to wszystko widzi i rozumie jej ruchy, lokalizację i z czym mają do czynienia.

Komentarz MG:

Gracze działają we dwójkę. Neuronauta przetwarza serie danych, Medyk próbuje je interpretować. Jako, że Weronika streamuje wszystko co robi, jest dużo danych do analizy. Neuronauta i Medyk wiedzą czego szukają. Stąd Konflikt jest tak prosty - tylko Tp Z+3 .

Jako, że postacie są kompetentne w tym co robią, nie mam wiele co mogę z tego Konfliktu dostać. Więc rozbudowuję zasoby Weroniki i środki jakie mogę rzucić przeciwko Graczom potem. Ustawiam pionki na planszy i demonstruję pionki Graczom, wedle zasady “co pokażesz, możesz użyć potem” (setup-payoff).

Co tu jest jeszcze istotnego:

Dla X skupiłem się na tym, że Weronika ma psychofana. Zaznaczyłem, że może być więcej osób. Ale ten X nie dotyczył tego psychofana a dodania jej “Zasobów” - to był tylko sygnał. Drugi V sprawił, że Zespół zrozumiał że to nie jest “jeden psychofan” a cała grupa ludzi. Wtedy mogłem im to jawnie powiedzieć, pokazując potencjalne konsekwencje działań bezpośrednich.

To jest mechanizm “Fail Forward”: dodaję zasoby Przeciwnikowi, ale żebym mógł je uruchomić muszę i tak jakoś ostrzec Graczy. Stąd pokazuję im to mimo, że był X - to właśnie POKAZANIE tego odblokowuje mi Zasób.

Niestety, seria streamów potwierdziła, że cokolwiek Kaspian mówił, jest w 100 procentach prawidłowe i prawdziwe.

  • Dziewczyna zaczęła się zmieniać od trzech tygodni.
  • Ponieważ ma cały ten podziw i wszystkich ludzi w nią wierzących i mających nadzieję zdobyć jej względy, energie oddziałujące na nią są jeszcze silniejsze i korumpują ją szybciej.
    • Im lepsza jest, tym silniejsza korupcja.
    • Gdyby była po prostu normalną dziewczyną z kilkoma małymi anomalnymi częściami, nic takiego by się nie wydarzyło. Przynajmniej nie tak szybko.
    • Ale ze względu na okoliczności, podziw i wszystkie te parametry, to jest żyzna gleba dla anomalnych sił zmieniających zarówno motor, jak i jego użytkowniczkę.

Nawet oglądając jej streamy i agregując tylko publiczne dane o niej, neuronauta zdołał zauważyć, że jego logi zostały przechwycone, ponieważ jest jeden facet, który ma obsesję na punkcie Weroniki i który śledzi wszystko o niej.

Dlatego nawet jeśli nic z tego nie wyniknie, pokazuje to prawdziwą pozycję Weroniki na drabinie popularności w tym mieście. Weronika ma środki i miłośników - i teraz Zespół to wie.

Weronikę ciężko będzie przekonać do oddania motoru. To będzie niemożliwe. Napadnięcie jej przy jej miłośnikach też brzmi jak fatalna opcja. A jej rodzice się szczególnie nią nie interesują, zawsze zajęci swoimi sprawami i pracą.

To doprowadziło Zespół do stworzenia jednego z najbardziej szalonych planów w historii:

  • Jeśli Energia jest przyciągana do Weroniki i czyni ją bardziej lekkomyślną, bardziej chaotyczną, bardziej teatralną…
  • To trzeba użyć własności Energii Lacrimor Energia Lacrimor: Ekspresywna Eksploracja, Indywidualistyczny Ruch, Autentyczne Doznania. Energia Magiczna związana z Eksploracją, Ruchem, Przeżywaniem oraz Indywidualizmem. Przeżyć jak najwięcej, śpiewać jak najgłośniej, być sobą do końca. przeciwko samej Weronice.
    • Trzeba znaleźć lepszą rajdowca, piękniejszą dziewczynę
    • Trzeba znaleźć kogoś kto przyciągnie uwagę od Weroniki
    • W ten sposób połączenie może zostać osłabione lub nawet zerwane.
    • A jeśli ta dziewczyna będzie dziewczyną Przemka, byłoby jeszcze lepiej.

Oki, jest plan. Problem trzeba jakoś rozwiązać.

Złomiarz zdecydował, że musi porozmawiać z Przemkiem. Może ten wie coś o Weronice, czego nie powiedział wujkowi Kaspianowi. Może będzie jakiś sposób, który można wykorzystać.

MIEJSCE: Recyklingownia; miejsce które Przemek często traktuje jak warsztat

Więc złomiarz spotkał Przemka pracującego nad własnym motorem, tuningującego go do granic możliwości i robiącego wszystko, co może, nawet z ryzykiem dla własnego zdrowia, żeby Weronika go nie pokonała.

Przemek uważa to, co zrobił Kaspian, za wielką zdradę. Nie chce teraz rozmawiać z Kaspianem. Musi pokonać Weronikę; w tym widzi nadzieję wyrwania się z miasteczka.

Złomiarz powiedział Przemkowi, że ta sytuacja może się zmienić, że nie może zagrażać własnemu zdrowiu i że Kaspian chciał dla niego jak najlepiej. A W OGÓLE PRZEMEK MA DZIEWCZYNĘ KTÓRA SIĘ NIM BARDZO INTERESUJE. Jest piękna i świetnie jeździ na motorze. I to rozwiąże.

…co?

Konflikt: Złomiarz próbuje przekonać Przemka, że to ma sens, że ten nie ma robić nic głupiego i ma współpracować.
Pula: Tr Z +4 +3Op
X

TO JEST PLAN BY POGODZIĆ KASPIANA I PRZEMKA. Ale Przemek musi pogadać z dziewczyną by uwierzyć.

X

Przemek wsiąknie jak zobaczy dziewczynę. To będzie miłość. Jego serduszko…

V

Przemek to łyknie. Jak tylko porozmawia z dziewczyną, łyknie to.

Komentarz MG:

Dobrze. Zacznijmy od konstrukcji puli. Mamy tu +3 Op reprezentujące gorące serce Przemka, który chciałby mieć dziewczynę i które interpretuję jako “SUKCES, ale Przemek się zakochuje w tej dziewczynie”. Patrząc na to, że ona będzie nienaturalnie wzmacniana przez Zespół, to prowadzi do tego, że Zespół gra z sercem młodego człowieka.

Teraz:

  • Pierwszy X wykorzystuję, by Zespół musiał Przemkowi przedstawić dziewczynę. To znaczy, że muszą przekonać dziewczynę do tego, żeby udawała rolę przed Przemkiem. Komplikacja na potem.
  • Drugi X wykorzystuję, by Przemek faktycznie wsiąkł. Jako, że to wszystko nieprawda, Przemek będzie miał złamane serce. W wyniku sesji nieważne co się nie stało, Przemek - który jest całkowicie niewinny - wyszedł w dużo gorszym stanie niż wszedł. Podoba mi się.

W tym świetle V jest tylko pro forma. Mogłem dostać więcej, ale akceptuję że Przemek - ufający Złomiarzowi - pójdzie za tym planem. Tym piękniejsze jest to że wszyscy którym Przemek ufał go zdradzili - Kaspian, Złomiarz, nawet w przyszłości ta dziewczyna.

“To w końcu tylko dzieciak, cele są ważniejsze niż środki”. Dokładnie to, o czym mówimy w kontekście tej sesji.

Tu też warto jeszcze jedną rzecz pokazać: powiedziałem wcześniej, że Op reprezentuje “Sukces ALE wpada jak śliwka w kompot”. A jednak się zakochał i ma złamane serduszko też na X . Czemu? Nie do tego był Op ?

  • Op jest “pokolorowany”. Wiadomo co się stanie. To SUKCES plus MIŁOŚĆ.
  • X oznacza że ja jako MG decyduję, gdzie historia skręca. Jeśli pragnę miłości, mam pełne prawo wykupić efekt na którym mi zależy też na X .

Wtedy jeśli wypadłby Op jako następny żeton, uczucie wzmocniłoby się jeszcze bardziej i nadal zadziałałby dodatkowo jak V .

Przemek po prostu nie wierzył, że to może mieć sens.

Złomiarz powiedział Przemkowi, że jest ta niesamowita dziewczyna, która jest niesamowitym rajdowcem na torze wyścigowym, która lubi Przemka i chciałaby się z nim spotkać i jeździć obok niego.

Dziewiętnastoletni młody facet bez wielu perspektyw i możliwości w życiu. Po prostu nie wierzy, że to możliwe. Ale złomiarz nigdy, przenigdy wcześniej go nie okłamał. Więc teraz Przemek mówi: “Jeśli będę mógł porozmawiać z tą dziewczyną, jeśli będę mógł uwierzyć, że to rzeczywiście się dzieje, wtedy pójdę za waszym planem. Zrobię cokolwiek jest potrzebne. Mogę nawet wybaczyć Kaspianowi, ale przed tym jest to niemożliwe.”

Świetnie. Więc teraz musimy znaleźć młodą, piękną dziewczynę, która jeździ lepiej niż Weronika na anomalnym motorze. I która będzie chętna rozwiązać ten problem z zespołem. Ale gdzie znaleźć taką osobę?

Medyk od razu wiedział do kogo iść - Laetitia.

Komentarz MG o Laetitii, prowadzeniu, kto-kreuje-co

Komentarz MG: Sam koncept Laetitii, jej historia i powiązanie z medykiem jest czymś co wymyślił Gracz. A dokładniej - Gracz rzucał pewne pomysły np. “pamiętasz projekt Feniks? Powtarza się ponownie” a ja jako MG odbijałem “Tak, kojarzę Nox Ignis…”.

Cała ta rozmowa i wszystkie te działania wynikały z naturalnego krzyżowego podchwytywania pomysłów pomiędzy Graczem i MG. Nic z tego nie planowałem wcześniej. Jedyne co mieliśmy na początku - Medyk jest noktiańskim weteranem wojennym Noktianin: człowiek, mieszkaniec światów Noctis. Główne cechy: 1) W światach Noctis ludzie nie wierzą w istnienie magii. 2) Raczej żyją w stacjach kosmicznych, nie planetach. 3) Podczas Inwazji Noctis noktianie zaatakowali planetę Astorię i przegrali; problemy z integracją noktian i astorian. 4) kody kulturowe: Unia Europejska, ale bez krajów anglojęzycznych. i Laetitia też jest noktianką, która dużo przeżyła i nie odnalazła się w nowym świecie.

Co ważne, Gracz nie znał świata. Nie wiedział, że noktiańskie siły nie miałyby jak używać czegoś w stylu “projektu Feniks” (tak jak Gracz to opisywał). Ale nie miało to znaczenia, bo ja jako MG tłumaczyłem to na to co się mogło dziać i co faktycznie Medyk oraz Laetitia mogli widzieć. Czyli “wewnętrznie” zmieniłem czym Projekt Feniks był, nie mówiąc o tym Graczowi (i zachowując nazwę).

To jest ważne, bo lepiej odbijać od Gracza i “wewnętrznie” trzymać spójność świata niż robić przerwę z długimi wyjaśnieniami. Potem takie rzeczy można wyjaśnić. Jeśli JAKKOLWIEK trzyma się kupy, traktujmy deklarację Gracza jako Intencję Intencyjność, Intencja: "co chcesz osiągnąć, dlaczego wykonujesz daną czynność", w odróżnieniu od Akcji, gdzie "co robisz, jaki ruch wykonujesz". Wyższy poziom abstrakcji Deklaracji ruchu postaci / świata. (co Gracz chce) a nie “dokładnie taki dialog był powiedziany”.

To zbuduje lepszą opowieść i zachęci Graczy do kreatywnego działania.

MIEJSCE: Okolice Zatorza (uboższej dzielnicy). Bardziej ruina niż Zatorze.

Więc medyk poszedł do najtańszych, najbardziej odległych części Zatorza i znalazł tam Laetitię. Znowu nie była do końca trzeźwa - jest weteranką bez wojny, którą ścigają jej własne demony. Medyk zdecydował, że musi przekonać właśnie ją ze wszystkich ludzi, żeby pomogła Weronice.

Komentarz MG: wszystko poniżej co wiemy o Laetitii wynika z dialogu, w którym budowaliśmy z Graczem postać i przeszłe relacje. Przed tym momentem Laetitia nie istniała jako NPC w świecie.

Laetitia ma około 50 lat.

  • Była noktiańskim kurierem.
  • Po wojnie nie była w stanie zasymilować się ze społeczeństwem. Niby żyje wśród ludzi, ale unika innych, stara się spać sama (przy motorze), nie ufa większości ludzi.
  • Ma tanią protezę zamiast jednej nogi.
  • Ale jest doskonałym rajdowcem.
  • I ze wszystkimi swoimi wadami, cynicyzmem i pesymizmem, zawsze dało się jej zaufać.
  • Ona i medyk mają swoją historię. On jej kiedyś pomógł. Ona jemu też.

Laetitia miała też osobę, którą kochała - swojego narzeczonego (Hansa), który był częścią projektu Feniks (powiązanego z Nox Ignis). Hans spłonął żywcem, zagotował się radośnie śmiejąc, z powodu Anomalii podobnej do tej w motorze Weroniki, tylko straszniejszej.

Powód, dla którego Medyk tak chciał by to Laetitia im pomogła był też taki, że to nie był pierwszy raz gdy próbował jej pomóc. Cichym marzeniem medyka było to, by Laetitia dołączyła do nich w recyklingowni. A recyklingownia wzięłaby Laetitię. Z radością by ją przyjęli. Nie pytaliby o przeszłość. Ale Laetitia zawsze odmawiała.

Laetitia jeździ samotnie.

Konflikt: Medyk przekonuje Laetitię, żeby im pomogła uratować Weronikę przed losem Hansa.
Pula: Tr Z (okazja dogonić Hansa) +3 +3Og
Og

ALBO mechanizm z Czarnej Błyskawicy dostanie Laetitia, ALBO wydacie Kaspiana, ALBO jest kosa między nią a Medykiem

V

Laetitia w to wchodzi bo widziała rzeczy

Komentarz MG:

Laetitia nie chce pomagać i chce być zostawiona w spokoju. Ale Gracz miał dobry kierunek - wyciągnął jej przeszłość, Hansa, pokazał jak to się wiąże z ich wojskową przeszłością.

Dlatego dodałem Og . Laetitia chce, by ALBO ukarać Kaspiana ALBO by zdobyć “Feniksa” dla siebie. I faktycznie ten żeton wypadł. Jej “serce” przeważyło nad jej rozsądkiem. Dawna, młoda Laetitia chciałaby iść w ogień. Aktualna ma wszystkiego dość. Ale po rozmowie z Medykiem - znowu jest chętna do działania.

Tylko groźniejsza, bo nie jest już taką idealistką.

Laetitia była niezwykle niechętna, żeby cokolwiek robić, szczególnie gdy usłyszała, że ma być tą młodą, ładną dziewczyną (którą zdecydowanie nie jest).

Jednak gdy usłyszała, że Feniks może wrócić i że Weronika może spłonąć, wzburzyła się.

Nie chciała pomagać, ale nie chciała też, żeby Weronika cierpiała okropny los, nawet jeśli nie wie, kim Weronika w ogóle jest. I mimo, że Weronika jest astorianką a Laetitia noktianką.

Dobrze więc.

Ale Laetitia wymagała bardzo specjalnej nagrody za pomoc w tej misji. Albo otrzyma komponenty projektu Feniks, które może dodać do swojego własnego zestawu narzędzi, albo dostanie Kaspiana, żeby mogła go ukarać za okropne rzeczy, które zrobił. Niezbyt obchodziło ją to, że on nie wiedział.

Medyk był w 100 procentach po stronie Laetitii. On też widział różne rzeczy i nawet jeśli lubił Kaspiana, chciał opanować problem bardziej niż chciał, żeby Kaspian nie miał problemów z Laetitią.

Komentarz MG o Konwencji i decyzjach Gracza

Komentarz MG: jakkolwiek Gracze nie mieli nic do Kaspiana i rozumieli jego działania, ale Medyk też był noktianinem i też widział rzeczy na wojnie. Dla Gracza było to całkowicie OK. Nawet, jeśli Laetitia by Kaspiana torturowała.

Z mojej perspektywy pasuje to do Noktiańskiego Medyka w kontekście Kaspiana, który sprowadził niebezpieczną Anomalię. Więc - zgodne z Konwencją Konwencja: "W co tak naprawdę gramy, co nam wolno i co może się wydarzyć", czyli uzgodniony wspólnie zestaw ram i oczekiwań co do tego "w jaki film gramy". Ton, styl, poziom Mgły Wojny, co jest możliwe, wesoło czy poważnie, jakie stawki są realne... .

MIEJSCE: Recyklingownia; “pokój komputerowy” Neuronauty

W międzyczasie neuronauta miał nowy problem do rozwiązania - zachęcić Weronikę do stawienia się na miejscu jakie im pasuje - na Złomowisku, w Recyklingowni. Tu, gdzie mogą złożyć pułapki i wprowadzić Weronikę na minę.

Jak Neuronauta zauważył, nie ma znaczenia, jaka jest rzeczywistość. Jedyne, co ma znaczenie, to co dostaje się ze streamu. W co uwierzą ludzie i co będzie wiarygodne.

Więc stworzył propagandową maszynę reklamową, fałszywe streamy, fałszywe filmy pokazujące piękną młodą Laetitię pokonującą wszystkich przeciwników bez wysiłku, pokazujące ją i Przemka razem… Ogólnie tworząc fałszywą rzeczywistość.

Cel:

  • niech Weronika poczuje się zagrożona
  • niech dotknięta Lacrimor Energia Lacrimor: Ekspresywna Eksploracja, Indywidualistyczny Ruch, Autentyczne Doznania. Energia Magiczna związana z Eksploracją, Ruchem, Przeżywaniem oraz Indywidualizmem. Przeżyć jak najwięcej, śpiewać jak najgłośniej, być sobą do końca. Weronika poczuje potrzebę, żeby stanąć przeciwko Laetitii i ją pokonać.
    • w końcu KRÓLOWA może być tylko jedna. Tylko jedna gwiazda na scenie.
Konflikt: Neuronauta próbuje stworzyć reklamy i fałszywe strumienie, by wpłynąć na Laetitię i wymusić odpowiednie miejsce wyścigu. Nie racetrack. Złomowisko.
Pula: Tr Z + 4 + 5Op
Vr

“Tańczący Łabądź Fenicja”, perfekcyjna reklama (Feniks + Laetitia = Fenicja)

Vr

Niesamowity sukces. Potężny rozgłos. Weronika zrobi wszystko by tam być i pokonać dziewczynę Przemka i zostać jedyną supergwiazdą.

V

Potężny hype, bo tylko offline. Będą ludzie. A Laetitia wszystko przechwyci z Weroniki.

Komentarz MG:

Pomysł Graczy by nie tylko przekierować Weronikę na Złomowisko ale też zrobić to 100% offline był świetny. Gracze kontrolowali cały teren wydarzenia. Normalnie Weronika by się nie zgodziła, ale cały układ planu sprawił że nie miała wyboru.

Magia wymuszająca jej nową naturę była silniejsza od jej rozsądku.

Wielki sukces. Fałszywe historie zdołały rozwścieczyć Weronikę. Laetitia, która nie spodziewała się takiego poziomu propagandy i nierzeczywistości, zrobiła się lekko niespokojna, ale misja to misja.

MIEJSCE: Recyklingownia; system medyczny

Medyk zrobił co mógł, używając różnych narzędzi, zaawansowanych kosmetyków, żeby sprawić, by Laetitia wyglądała bardzo dobrze, młodziej, ładniej.

Udało mu się, nawet jeśli to było bardzo bolesne i tylko tymczasowe.

Kiedy Laetitia spojrzała w lustro, zobaczyła kim mogła była być, ale nigdy nie będzie. Życie, którego nie przeżyła.

Odwróciła się od medyka, żeby nie pokazać mu swoich łez.

W międzyczasie złomiarz wykorzystywał wszystkie te drobne przysługi, które wyświadczył ludziom, żeby zebrać małe magiczne przedmioty, które uczyniłyby Laetitię jeszcze ładniejszą.

Nawet jeśli wiedział, że medyk jest kompetentny, nie miał nadziei. Laetitia jest starszą weteranką i nigdy nie będzie wyglądać jak dziewczyna Przemka. Więc potrzebujemy trochę magii, żeby sobie pomóc.

Konflikt: Złomiarz zna ludzi i pozyskuje fajne magiczne rzeczy, słabe by jeszcze bardziej podrasować 'Fenicję'.
Pula: Tr Z +3
Vr

Da się pozyskać te magiczne rzeczy i ona będzie wyglądać lepiej

Vr

Laetitia zmieni podejście na takie, że JEDNAK CHCE WYGRAĆ PRZECIWKO MAGII. Wygrać przeciw Weronice.

Komentarz MG:

Na początku Medyk zaproponował upiększenie Laetitii a Złomiarz potem mówił o magicznych przedmiotach upiększających. Uznałem, że to Złomiarz jest aktywnym uczestnikiem tego Konfliktu, a Medyk jest jego wsparciem. Dlaczego?

W większości sytuacji “postać o największym wpływie na Konflikt” jest tą, która jest aktywnym uczestnikiem. W tej sytuacji Złomiarz robi “to samo” co Medyk, ale lepiej.

Więc Medyk wzmacnia Złomiarza (to jest Z z tego Konfliktu). Magia zadziała mocniej niż medykamenty, mimo, że medycyna zmniejszy ilość potrzebnej magii.

Tu jest też inny interesujący komponent:

  • Jak mówią zasady, wynik testu jest Niezmiennikiem Niezmiennik: niemożliwy do Skonfliktowania fakt dotyczący fikcji, który wynika z logiki, z ugruntowanej w świecie gry zasady lub z wyniku jakiegoś Konfliktu. .
  • W wyniku testu wiemy, że Laetitia chce ALBO skrzywdzić Kaspiana ALBO dostać Anomalię dla siebie.

Ale “Laetitia teraz” jest nieco inną osobą niż “Laetitia przed założeniem magicznych przedmiotów”. Więc pasuje do opowieści, że jej podejście się zmieni. Co więcej - to było wynikiem żetonu typu O , czyli “Chaos”. Za zgodą Graczy mogę zmienić X lub O . Mechanika jest Arbitrem opowieści, ale jeśli nie ma Konfliktu Konflikt: sytuacja gdy dwie lub więcej osób przy stole ma różne Wizje Przyszłości co do tego, jak opowieść powinna się potoczyć dalej. Jeśli coś zdefiniowaliśmy Niezmiennikiem, nie ma Konfliktu (mamy po prostu niezrozumienie). W innym wypadku, mamy Konflikt dotyczący rozbieżności fikcji. , to nie musimy jej uruchamiać.

Stąd dałem w tym momencie możliwość eskalowania Konfliktu - czy Laetitia nie będzie chciała “udowodnić że noktianin może pokonać Anomalię”? Czy nie zmieni nagrody?

Graczom się to spodobało. Gdyby nie chcieli, zostałbym przy oryginalnym wyniku, ale to bardziej pasowało do opowieści, bo to co wiemy teraz o Laetitii pasuje perfekcyjnie do tej nowej wersji opowieści.

Laetitia cierpiała widząc czym mogła być. Jednak o dziwo Laetitia poczuła się o wiele lepiej, kiedy wzięła magiczne przedmioty, spojrzała w lustro i nie była w stanie się rozpoznać.

Zobaczyła niesamowicie piękną młodą kobietę, która nie miała nic wspólnego z rzeczywistością ani z samą Laetitią. Ale w tym samym czasie wygenerowało to w Laetitii wiele urazy i gniewu. Znowu magia. Znowu to, co zabiło Hansa.

Więc Laetitia poprosiła o inną cenę za swoją pomoc. Nie chce już modułu Feniks. To, czego teraz chce, to móc pokonać Weronikę na szczycie umiejętności Laetitii. Człowiek kontra Anomalia. Laetitia chce pokazać sobie, że człowiek z umiejętnościami, z pewnymi wzmocnieniami może rywalizować z Anomalią. Że potencjalnie mogła uratować Hansa w przeszłości.

Zespół się zgodził.

MIEJSCE: Recyklingownia; “warsztat Przemka”

Spotkanie między Przemkiem a Laetitią było ekstremalnie niezręczne.

Przemek, który jest młodym facetem, naprawdę nie wiedział, jak z nią rozmawiać i był całkowicie nieśmiały i O-Mój-Boże.

Laetitia, starsza osoba w (wizualnie) młodym ciele, naprawdę nie wiedziała, co powiedzieć. Nie miała z Przemkiem nic wspólnego. Nie chciała robić mu fałszywych nadziei. Może jest zgorzkniałą noktiańską weteranką, ale nie jest złą osobą.

Więc to spotkanie było ekstremalnie niezręczne.

Ale Przemek uwierzył. Laetitia poczuła się jeszcze gorzej, ale Przemek był szczęśliwy!

Ponieważ wszystko poszło tak, jak obiecano, plan mógł zostać zrealizowany.

MIEJSCE: Recyklingownia; tor wyścigowy, 3 dni później, noc

Komentarz MG o skoku 3 dni do przodu

Komentarz MG: Po pierwsze, mamy ostatnie 50-60 minut sesji. Po drugie, przebudowa wyścigu, plan itp. to nie jest coś co pokazałaby kamera w filmie (no, może jako training montage). Więc dodałem 3 dni i przesunąłem akcję do nocy.

Ważniejsza jest dynamika i pęd sesji niż opisywanie godziny po godzinie.

Czas uratować Weronikę. Czas na wielki wyścig w recyklingowni.

Wielki Wyścig. Oczywiście w nocy.

Całkowicie przypadkowo brama była otwarta, przypadkiem wszyscy pracownicy Złomowiska są na miejscu.

Dostrzegliście też kilku policjantów którzy będą udawali że nic nie widzą (są tu by oglądać wyścigi, a nie być w roli policjantów).

Komentarz MG: pokazuję jak silny był efekt zrobiony przez Neuronautę. Sporo ludzi i to offline.

Zespół ma jeszcze jeden interesujący pomysł. Neuronauta wie jakie Weronika ma ulubione napoje (ma 1-2 ulubione marki) i odpowiednio przygotował środki “upijające” i “podnoszące szał bojowy”. Zatruł te napoje.

To ma włączyć jej szał bojowy. Niech Weronika będzie bardziej przewidywalna. W ten sposób łatwiej będzie dało się ją złapać w pułapkę na torze wyścigowym później.

Konflikt: Neuronauta zatruwa napoje Weroniki, by uczynić ją bardziej agresywną i przewidywalną.
Pula: Tr Z M +3 +3Ob
Vz

Jest odpowiednio naćpana. Jest bardziej agresywna. CHCE WYGRAĆ. Chce… chce DZIAŁAĆ.

Komentarz MG:

Obecność magii M +3Ob w Konflikcie pokazuje, jak daleko Weronika jest posunięta w Anomalii. W tej chwili ona jest już “centaurem”, stanowi jedną całość z motorem.

Sukces Neuronauty w tym miejscu ORAZ sukces Laetitii sprawią, że Złomiarz próbujący przechwycić motor nie musi robić testu. Test z Ekstremalnego (przechwytywanie zwinnego anomalnego ścigacza) staje się testem Automatycznym .

To jednak całkowicie zmienia test Laetitii (tak, Gracze testują za NPC - Laetitia staje się kluczowym komponentem dalszej części planu więc Gracze mają prawo do testu).

  • Laetitia jest świetnym rajdowcem ale ma PTSD, demony z przeszłości i nie jest do końca “tutaj”.
  • Weronika / Czarna Błyskawica będą próbowały ZNISZCZYĆ Laetitię a nie się z nią ścigać.
  • To sprawia że nie mamy testu wyścigów. Mamy test walki.
  • Więc Laetitia walczy zarówno z Weroniką / Błyskawicą jak i z demonami swojej własnej przeszłości.

Sukces, Weronika będzie bardziej agresywna. Chce wygrać i działać. Chce ZNISZCZYĆ przeszkodę - Laetitię.

Wyobraźcie sobie tę scenę.

  • Macie recyklingownię, dość duże miejsce z wieloma niebezpiecznymi przedmiotami, z ludźmi dookoła, włącznie z tajniakami, którzy nie są tu jako policjanci, ale ponieważ chcą zobaczyć wyścigi.
  • Jest środek nocy.
  • Wszyscy ci rajdowcy gotowi na pozycjach. Dostają jakieś wzmocnienia, dostają trochę wody i ulubione napoje.

Laetitia dostaje wszystkie wzmocnienia, powerupy i bojowe narkotyki, jakie medyk może jej dać bez zabijania jej. Musi mieć najszybszy czas reakcji i jej ciało musi być w stanie to wszystko przeżyć.

Laetitia nie dba o jutro. Musi wygrać dzisiaj. Czas reakcji do minimum. I odporność fizyczna.

Weronika porusza się jak dzika bestia, zsynchronizowana ze swoim ścigaczem, który bardziej przypomina “bestię zamkniętą w ścigaczu, uwięzioną przez metalowy kadłub, wyglądającą, jakby próbowała wyrwać się na wolność” niż zwykły uczciwy ścigacz.

Neuronauta użył swoich chemicznych umiejętności, żeby zsyntetyzować narkotyki, które uczynią Weronikę bardziej agresywną, a więc bardziej przewidywalną.

Gdzieś w środku toru, gdzie jest zakręt połączony z przewężeniem czeka złomiarz w maszynie z elektromagnesem. W miejscu, w którym nikt nie zobaczy co się dzieje.

Plan jest prosty:

  • Laetitia ma jeździć tak, żeby móc wygrać z Weroniką przez część trasy.
  • Ale na samym końcu ma zwolnić, żeby Weronika i jej Czarna Błyskawica mogły zostać złapane przez elektromagnes.

I to jest plan.

Teraz problem polega na tym, że Czarna Błyskawica wygląda jak żywa. Kiedy silnik ryczy, to bardziej jak ryk dzikiego zwierzęcia w klatce, nie ryk motoru. Sama Weronika porusza się też jak dzikie zwierzę w klatce. Ruszają się synchronicznie, jak jedna istota.

Wyścig niestety nie wygląda dobrze dla Laetitii. Nawet z wszystkimi umiejętnościami Latistii jej szanse są niewielkie. Skażony Skażenie: wypaczenie i zniekształcenie bytu (osoby, pojazdu, przedmiotu, miejsca lub konceptu) przez Energię Magiczną, które zmienia jego własności w stronę Energii lub powoduje w tym bycie szkody. motor nie będzie się ścigał zgodnie z zasadami. Motor Weroniki próbuje się z nią zderzyć, zniszczyć ją, wyeliminować przeszkodę. Sama Weronika chce być pierwsza, najszybsza, najbardziej wolna (free). A Laetitia jest po prostu przeszkodą na tej drodze.

Laetitia - z gorszym pojazdem niż Weronika, nie mając mocy Anomalii - próbuje przetrwać i wykonać plan. Jej wspomagania chemiczne pomagają jej utrzymać się na torze. Ale demony w jej głowie sprawiają, że gubi się czy jest na polu bitwy czy na torze wyścigowym…

Konflikt: Laetitia próbuje wykonać plan, wystawiając Weronikę na złapanie przez elektromagnes.
Pula: Tr Z +3 +5Or
X

Jej demony częściowo wracają. Wtedy się nie odważyła. Jeszcze bardziej czuje się winna - bo mogła uratować Hansa, ale wtedy się nie odważyła. Nie poleciała TAK DALEKO jak powinna była. Nie tak daleko jak teraz.

X

Trzeba było wyłączyć jej motor by ją zatrzymać, inaczej by zniszczyła cały plan. Przeszłość ją pożarła.

Or

Laetitia jest RANNA, skrzywdziła się, ale jest w stanie nadążyć za Weroniką. Poszła za daleko. Ale walczy dalej.

V

Czarna Błyskawica została złapana na elektromagnes.

Komentarz MG:

FABULARNY:

Zarówno Gracze jak i Laetitia przecenili stabilność emocjonalną weteranki jak i nie docenili siły Anomalii w motorze Weroniki. Or w tym Konflikcie reprezentuje “SUKCES”, ale Laetitia jest ranna.

Najpewniej zażyła coś czego nie powinna. Tak, medyk dał jej kontrolowane środki, ale ona wzięła WIĘCEJ. Nie może przegrać. Hans na nią patrzy. Musi dogonić Hansa. Tym razem musi go uratować.

…to, że Hansa tu nie ma niczego nie zmienia.

TECHNICZNY:

Popatrzmy na podstawowe reguły budowania Konfliktów w kontekście aktualnej sytuacji:

  • Gracze (nie postacie, Gracze) są aktywnymi, kluczowymi uczestnikami wszystkich Konfliktów.
  • Laetitia jest NPC, ale Gracze przesunęli Laetitię na pozycję realizatorki punktu kulminacyjnego sesji.
  • Technicznie, Laetitia przez moment jest postacią na którą patrzy Kamera sesji Kamera EZ: Zarówno Gracz jak i MG są "widzami przed telewizorem"; widok na fikcyjną rzeczywistość gry. Gracz i MG wpływają na opowieść w inny sposób, zmieniając scenę widzianą przez Kamerę. Kamera pokazuje obiektywną rzeczywistość taką, jak widzą "osoby przed telewizorem". .

Wniosek:

  • Gracze robią test nie za swoje postacie a za Laetitię.
  • Bo Gracze zainwestowali w jej rolę w tej sesji i mają pełne prawo wpłynąć jak to wszystko się potoczy.

W EZ czasem takie rzeczy się zdarzają. Gracze zwykle działają na poziomie swoich postaci i otoczenia, ale czasem mogą działać też w inny sposób.

Laetitia jest bardzo dobrym rajdowcem. Jest napompowana chemikaliami. Ale demony w jej głowie sprawiają, że czasami zapomina. Laetitia walczy nie tylko przeciwko Anomalnemu Motocyklowi i Weronice. Walczy też przeciwko swojej przeszłości. Jest częściowo w przeszłości, częściowo w teraźniejszości, próbując utrzymać kontrolę. I nie wygrywa.

Kiedy zbliżały się do pułapki, złomiarz musiał wyłączyć motor Laetitii, po prostu dlatego, że Laetitia zapomniała zwolnić. Jej demony zdołały ją pokonać. Siedziała tam na motorze, patrząc w ciemność z drżącymi rękami, ciężko oddychając. Ale jej heroizm zdołał dać złomiarzowi Weronikę na srebrnej tacy.

I złomiarz wykorzystał tę szansę. Mechaniczne ramię zawierające elektromagnes złapało żywy motor, podnosząc motor z Weroniką w środku w powietrze. Motor poruszał się wewnętrznie. Coś się przesuwało wewnątrz motoru. Ale był uwięziony. A krzyki Weroniki i motoru były podobnie nieludzkie. SZYBCIEJ! WOLNOŚCI!

Na prośbę neuronauty złomiarz opuścił motor bliżej ziemi. Neuronauta użył swojego integratora, żeby połączyć swój umysł ze skorumpowanym motorem, w pełni świadomy, że to ekstremalnie niebezpieczna operacja. Ale to może być jedyny sposób, żeby szybko uratować Weronikę i rozplątać ją z anomalnego umysłu motoru.

Konflikt: Neuronauta łączy się z motorem by UWOLNIĆ Weronikę na moment. Na MOMENT.
Pula: Hr +4 +4Or
X

Weronika będzie już zawsze miała “pustkę w sercu” jak to się skończy. Coś co miała, coś co znała - tego już nie dostanie. Jak osoba, która zeszła z uzależnienia od narkotyków.

Vr

Anomalny Motor na MOMENT puścił Weronikę, rozproszony przez Neuronautę

Komentarz MG:

Połączenie z Anomalią używającą magii mentalnej przy użyciu Integratora virtu Virt: wirtualna rzeczywistość z pełną integracją sensoryczną (wszystkie zmysły). Osoba zanurzająca się w virt doświadcza rzeczy jako tak rzeczywistych co fizyczna rzeczywistość. Virt oferuje kompletną alternatywną egzystencję z możliwością świadomego wejścia i wyjścia. Odpowiednie przestrzenie nazywane są "virtświatami" ? Ambitne. Pula zaczyna się od Heroicznej . Tzn, rozumiem i podoba mi się ten pomysł - dlatego dałem pełne +4 , tyle ile mogłem.

Dałem Graczowi prawo dobrania ile chce Or (od 1-5). Jak bardzo jest skłonny zaryzykować rany. SUKCES ALE. Gracz wziął 4; to sporo. To poszłoby w ogromne szkody dla umysłu Neuronauty, więc w sumie jestem zadowolony, że nie wypadło. Ale to w końcu punkt kulminacyjny.

Pierwszy X jest oczywisty. Lacrimor Energia Lacrimor: Ekspresywna Eksploracja, Indywidualistyczny Ruch, Autentyczne Doznania. Energia Magiczna związana z Eksploracją, Ruchem, Przeżywaniem oraz Indywidualizmem. Przeżyć jak najwięcej, śpiewać jak najgłośniej, być sobą do końca. jest jak narkotyk dla Skażonej Skażenie: wypaczenie i zniekształcenie bytu (osoby, pojazdu, przedmiotu, miejsca lub konceptu) przez Energię Magiczną, które zmienia jego własności w stronę Energii lub powoduje w tym bycie szkody. Weroniki. To dość oczywisty koszt, pasujący do opowieści. A jednocześnie jest to coś jeszcze na tyle subtelnego, że Weronika nie od razu to zauważy.

To jednak otwiera mi przyszłe sesje.

Weronika spada na ziemię. Dostaje leki od Medyka. Staje się nieprzytomna, mózg przestaje pracować. Anomalia jest odcięta. Weronika jest natychmiast ewakuowana.

Wszystko dzieje się szybko, w okolicy której nie widzą widzowie. Tak to zostało zaprojektowane.

Złomiarz wycina szybko z Motoru Skażone części. Niech to się rozmontuje. Nie podoba mu się ten ruch wewnątrz motoru, ten… falujący metal. Coś jest nie tak. Nie tego się spodziewali…

Komentarz MG o magii, Anomalii, Ochronie Kompetencji

Komentarz MG: dla osób znających fizykę magii EZ, następny ruch jest oczywisty:

  • Zespół zgromadził ponad tysiąc ludzi w recyklingowni, na żywo dopingujący wyścigi.
    • Emocje są wysokie.
    • Mamy bardzo silne pole magiczne i emocje skierowane w jedną stronę.
    • Energia rośnie.
  • Sytuacja się zmieniła - Anomalia jest “odpięta” od Weroniki. Energia gdzieś musi znaleźć ujście.

Jednocześnie mam nowych Graczy w EZ. Oni nie mają pojęcia co się dzieje. Jak to się ma do Zasady Ochrony Kompetencji Kompetencja Aktora: zakładamy, że Aktorzy (postacie, organizacje...) na sesji są **kompetentne**, czyli działają zgodnie ze swoim najlepszym interesem, działają zgodnie ze swoimi celami, zwykle znają się na tym co robią i są wystarczająco przygotowane. Nie są bezradnymi postaciami komicznymi i jakkolwiek mogą mieć pecha czy nie być wybitne, ale są fachowcami w tym co robią. - czyli jeśli Postać wie, to Gracz będzie ostrzeżony? (jak z tym “Feniksem” wcześniej).

Ano, ich postacie też tego nie wiedzą… nie mają skąd. To nie są terminusi Terminus: ciężko uzbrojony mag specjalizujący się w niszczeniu Anomalii oraz potworów, w roli policjanta i żołnierza i mający ogromne uprawnienia. Zwykle silnie powiązany ze strukturami dowodzenia na danym terenie. . To tylko normalni ludzie którzy widzieli rzeczy.

Konflikt: Złomiarz próbuje zdemontować motor Weroniki zanim Anomalia COŚ zrobi.
Pula: Tr Z +3 +3Ob +Xb -X
Ob

Anomalia zaczęła manifestację. Zaczęła się wykluwać. Motor zaczyna się wykluwać.

  • “Żołnierzu, jedź po wolność i zwycięstwo”.
Ob

Laetitia zderzyła się z Anomalią motorem, jak jej chłopak - Hans. Dwa tańczące pirotechniczne obiekty, lecące do poziomu eksplozji.

Komentarz MG:

Ok, to nie jest oczywiste. Przejdźmy przez to krok po kroku.

  • Poziom Skażenia magicznego jest bardzo wysoki, dlatego mamy pełnoprawny Konflikt z magią.
  • I faktycznie, dostaliśmy Ob . Więc - zacząłem wykluwać Anomalię.

I wtedy wypada drugie Ob .

  • Ob reprezentuje “podniesienie poziomu magicznego” i “coś magicznego”.
  • Gracze wymyślili, że Laetitia może coś z tym zrobić. Jest najbliżej, ma motor i wyszkolenie.

Jak wygląda sytuacja?

  • Mamy bardzo dużo ludzi o skierowanych emocjach i silnym polu magicznym. Mamy idealny stan na pojawienie się Anomalii Anomalia: byt (osoba, przedmiot, pojazd, miejsce) Skażony Energią Magiczną, co nadaje mu nieprzewidywalne i przekraczające prawa fizyki własności, powiązany z Energiami którymi jest nasycony. lub Efemerydy Efemeryda: byt, istota, anomalia lub zjawisko, które istnieje tylko przez stosunkowo krótki czas; gdy energia magiczna się skończy, Efemeryda się rozproszy. .
  • Mamy Laetitię, która jest częściowo w przeszłości, częściowo w teraźniejszości, próbując dogonić Hansa. Osobę, która ma najsilniejszą wolę i determinację w okolicy. Więc może “pociągnąć za sobą” nieskierowaną Energię.

Zwolnijmy:

  • Laetitia więc zderza się z Anomalią na pełnej prędkości.
  • Laetitia umiera.
  • Przez potężny impuls (śmierć, krew, poświęcenie i silne emocje) dochodzi do połączenia Laetitii i Czarnej Błyskawicy. Stają się “jednością”.
  • ALE mamy do czynienia z Energią Lacrimor Energia Lacrimor: Ekspresywna Eksploracja, Indywidualistyczny Ruch, Autentyczne Doznania. Energia Magiczna związana z Eksploracją, Ruchem, Przeżywaniem oraz Indywidualizmem. Przeżyć jak najwięcej, śpiewać jak najgłośniej, być sobą do końca. . Czymś, co wymaga wiecznego ruchu i pełni przeżywania i teatralności. To, co powstało będzie MUSIAŁO być w ruchu i przeżywać emocje Laetitii.
  • ALE to miejsce jest perfekcyjnym inkubatorem dla tego typu bytu. Tylko to miejsce. Gdy nowopowstała Efemeryda Efemeryda: byt, istota, anomalia lub zjawisko, które istnieje tylko przez stosunkowo krótki czas; gdy energia magiczna się skończy, Efemeryda się rozproszy. opuszcza to miejsce, traci dostęp do tych wszystkich adoratorów i emocji. Energia zaczyna się wyczerpywać. A Energia Lacrimor Energia Lacrimor: Ekspresywna Eksploracja, Indywidualistyczny Ruch, Autentyczne Doznania. Energia Magiczna związana z Eksploracją, Ruchem, Przeżywaniem oraz Indywidualizmem. Przeżyć jak najwięcej, śpiewać jak najgłośniej, być sobą do końca. wymaga ciągłego zwiększania prędkości i intensywności emocji.
  • Więc - Efemeryda jest skazana na efektowną zagładę. “Ostatni taniec”. “Teatralny koniec”.

Gracze (którym tego nie wyjaśniałem) po prostu uznali, że to zakończenie - połączenie Laetitii i Czarnej Błyskawicy - i efektowny taniec po prostu pasuje do tej sesji. Laetitia będzie z Hansem.

Zgadzam się. Jest to eleganckie zakończenie, zgodne z ideą tego jakie było pytanie sesji, ale zrealizowane inaczej. Więc jeśli i Gracze i MG są zwolennikami tego rozwiązania Ob , to warto było za tym pójść i poddać Konflikt.

Bo serio - jaki sens ma rozpatrywanie INNYCH działań, jeśli emocje są TUTAJ w TYM MIEJSCU?

Niestety, kiedy złomiarz próbował zdemontować anomalne części z motoru, było już za późno. Motor w tym momencie był bardziej jak kokon dla czegoś poruszającego się w środku. Kiedy złomiarz uszkodził zewnętrzną część motoru, która była jak skorupka jajka, Anomalia zaczęła się wykluwać.

Medyk krzyknął do Laetitii - jedynej osoby zdolnej coś zrobić, mającej motor i będącej wystarczająco blisko - “Żołnierzu, pomóż!”. I pomogła. Częściowo żyjąc w przeszłości, częściowo w teraźniejszości, lekko skorumpowana przez magiczne przedmioty, których było za dużo na jej ciele, aktywowała swój motor i wjechała w wykluwającą się Anomalię najszybciej jak mogła.

Laetitia nie była na torze wyścigowym w swoim umyśle. Ścigała się znowu z Hansem, swoim ukochanym, próbując go dogonić zanim wpadnie w płomienie. W naszej rzeczywistości Anomalny motor niegdyś należący do Weroniki i Laetitia prowadząca drugi motor, wszyscy połączyli się w jeden dziwny byt.

Z powodu wysokiego poziomu emocjonalnego na torze wyścigowym wszystkich zaangażowanych, wszystkich tych setek, a nawet tysięcy ludzi, doszło do manifestacji Efemerydy Efemeryda: byt, istota, anomalia lub zjawisko, które istnieje tylko przez stosunkowo krótki czas; gdy energia magiczna się skończy, Efemeryda się rozproszy. o ogromnej mocy. Ale kierowanej przez emocje Laetitii.

Wirująca coraz szybciej kula metalu i światła przybrała kształt młodej Laetitii tańczącej z młodym Hansem, wirując nawet podczas lotu w stronę horyzontu, tylko po to, by eksplodować spektakularnie.

Nikt oprócz pracowników recyklingowni nie wiedział, co to było. Ludzie myśleli, że to niegroźny i bardzo efektowny pokaz pirotechniczny. Z perspektywy zespołu pracującego w recyklingowni było to ostatnie działanie noktiańskiej agentki, próbującej uratować wszystkich… a przynajmniej swojego ukochanego.

Laetitia odkupiła swoją porażkę z przeszłości. Nawet jeśli nie była w pełni tutaj, z nami, na końcu…

Komentarz MG podsumowujący całość sesji

Komentarz MG: Podsumujmy to na sekundę.

  • Przemek ściga się lepiej niż Weronika.
  • Weronika prosi o Anomalne komponenty i je dostaje.
  • W wyniku czego:
    • Kaspian (winny, wmontował komponenty) został ostro pobity, ale wyszedł jakoś w miarę cało.
    • Przemek (niewinny, najlepiej się ścigał) ma złamane serce. Zakochał się w Laetitii, która nigdy nie była prawdziwa.
    • Weronika (winna, ona żądała nieuczciwej przewagi) jest częściowo Skażona i zawsze będzie miała “pustkę w sercu”.
    • Laetitia (niewinna, nawet nie chciała pomóc) zginęła, ale odkupiła swoją przeszłość i demony które ją pożerały.

Tak, magia jest niebezpieczna. Ale póki są ludzie chętni pomagać innym (Zespół, Laetitia) - będzie lepiej.

HFY HFY (Humanity Fuck Yeah): Gatunek literacki skupiony na potencjale, wytrwałości i ogólnej wybitności ludzkości w obliczu mroku. Ludzkość przezwycięża niemożliwe i czyni świat lepszym miejscem. jako koncept został spełniony.

To był nowy Zespół, ludzie którzy nigdy wcześniej nie grali w EZ. Ale zrobili świetną robotę.

  • Budowali na swoich pomysłach.
  • Dawali mi narzędzia do pracy.
  • Budowali na tym co im dawałem.
  • Szli za “najlepszą możliwą opowieścią”.
  • Zależało im na losie wszystkich obecnych Graczy, postaci i NPC.

Jak ta sesja była zaprojektowana?

Jak ta sesja była zaprojektowana?

Komentarz

To są dosłownie moje zapiski. Wszystko, co mam na sesję.

ZAUWAŻCIE:

  • Absolutny brak Laetitii czy brak tego jak Postacie Graczy rozwiążą sesję.
  • Skupienie na Siłach i Agendach. Kto czego chce.
  • Ważniejsze jest to, czego NIE MAM zaplanowanego niż to CO MAM.

CO MOŻE BYĆ CIEKAWEGO W PONIŻSZYM DOKUMENCIE:

Theme & Vision / Theme & Message

Gdy prowadziłem, Ta sekcja kierowała całą sesją. Zarówno na poziomie projektowania jak i kierowania co i jak wykupię za VXO .

  • Theme & Vision
    • “Magia jest zawsze niebezpieczna. Nie możemy polegać na tym, że rozumiemy Anomalie.”
    • “Troszkę sobie dorobisz, a zrobisz katastrofalną krzywdę. Zysk jednego może zniszczyć za dużo.”
    • Pytanie sesji Pytanie Sesji: Tematycznie powiązane z "Theme & Vision", czyli "o czym jest ta sesja"; ukierunkowanie Krzyżyków i kanalizowanie Fikcji. Pytanie, na które sesja próbuje odpowiedzieć. Np. "co jest ważniejsze - bezpieczeństwo czy wolność". : “Jak bardzo cel uświęca środki?”

Motive-Split.

Tu nie mam jeszcze dokumentu, ale to pokazuje w którą stronę idzie sesja. Przynajmniej na początku; potem Gracze przesuną ją po swojemu.

  • Motive-split
    • the-aspirant: Weronika. Ona MUSI wygrać w wyścigach, niezależnie od ceny!
    • corrupting-parasite: Motor Weroniki. Przekształca Weronikę w niebezpieczną, dziką Skażoną Furię Mataris. Weronika zaczyna robić rzeczy, jakich nigdy by nie robiła. Pierwotnie też wpłynął na Kaspiana wzmacniając jego marzenia.
    • energia-lacrimor: Części motoru Weroniki; bardziej ekstremalnie, dalej. Popchnij DALEJ, tylko by wygrać! Makabra, podziw i ruch.
    • pojedynek-rywali: Weronika i Przemek. Ona z bogatego domu, on kochający to co robi i jak.
    • ratowanie-dzieciaka: Weronika mimo wszystkich swoich wad jest młodą kobietą (19). Jest kompetetna, ale TO jest nie na nią. A może zginąć.
    • simp: grupa chłopaków dookoła Weroniki którzy pobili Kaspiana i koniecznie chcą by Weronika wygrała z Przemkiem. Do poziomu tego, że są skłonni walczyć z Przemkiem.
    • wyscig-szybkich-pojazdow: grupa dzieciaków na starej trasie wyścigowej, próbująca pokazać jacy są dobrzy

O co grają Gracze i MG

To jest zakres możliwości. To są guardrails - praktycznie nigdy ich nie osiągamy, ale pokazuje warunki brzegowe sesji. W którą stronę MG może pozyskiwać najprościej X .

To serio różnica między:

  • Default Future Domyślna Przyszłość: stan, do którego świat gry zmierza NATURALNIE. To, co się stanie jeśli Postać Gracza niczego nie zrobi. Winna być niekorzystna; w innym wypadku po co Gracz na sesji? : Gracze nic nie zrobią.
  • Dark Future Mroczna Przyszłość: stan świata, do którego dąży MG zgodnie ze swoją Agendą jako strona aktywna wykorzystując (X). Celowy negatywny wynik, opowieść, jaką MG chce zobaczyć. : MG dostanie wszystko czego pragnie.

W ramach tej sesji:

  • O co grają Gracze?
    • Sukces:
      • Rozwiązać problem Weroniki (która ulega Skażeniu)
      • Naprawić relację Kaspiana i Przemka
      • Odzyskać i/lub zniszczyć motor
    • Porażka:
      • Weronika naciśnie za mocno i umrze, pożarta przez Anomalię. Lub nawet zabierze ze sobą innych.
      • Policja się zainteresuje sytuacją.
  • O co gra MG?
    • Highlevel
      • Pokazać co robi magia i wpływ Anomalii na osobę.
      • Pokazać te postacie - Weronika, Przemek, Kaspian. Żywi ludzie.
      • Trochę rozbudować Roszbór jako miasto przelotowe.
    • Co uzyskać fabularnie
      • Nic. Czysta symulacja. Nie mam agendy fabularnej tym razem.

Scena Zero (scena tutorialowa) i PIERWSZA scena.

Te dwie są kluczowe:

  • Scena Zero ma pokazać Graczom mechanikę i kontekst sesji w sposób bezpieczny i ciekawy.
    • Zamiast opisywać miejsce, mają dostać wszystko co jest potrzebne do zrozumienia sesji i gry.
  • Pierwsza scena ma nadać pęd.
    • Gracze od razu mają kilka możliwych rzeczy do zrobienia.
      • Na początku sesji Gracze decydują jak to zrobić (dojść do tego czemu Kaspiana pobili)
      • Ale na początku sesji ja definiuję co zrobić (dojść do tego czemu Kaspiana pobili).
    • Dopiero gdy Gracze dość dobrze poznają kontekst, puszczam kontrolę i Gracze też decydują co robić.
    • To struktura “Zamknięte -> Otwarte”.

Scena Tutorialowa:

  • Wpierw trzeba się wkraść do własnego stanowiska, bo ciekawiej (Weronika pod wpływem) a potem pobić Kaspiana, który próbuje okraść motor w nocy. Ona wiedziała, bo MOTOR wiedział bo Kaspian go przecież dotykał… “I want to stay FREE”

Scena Startowa

  • Szef prosi Zespół o dojście do tego o co chodzi. Wybór: KASPIAN czy SIMPY CO BIŁY? czy jeszcze inaczej?

Projekt Wizji Sesji

  • INSPIRACJE
    • PIOSENKA WIODĄCA
      • brak
    • Inspiracje inne
      • Barbatos (Gundam Iron Blooded Orphans). EVA-0x (Evangelion). Demon w pancerzu (dosłownie lub w przenośni).
  • Konwencja
    • Świat
      • Sci-fi Archiwum X, “Magia w kosmosie”, ale w odbudowującym się mieście. SCP, Orion’s Arm
    • Prowadzenie
      • Filmy: Archiwum X, Hercules Poirot, detektywistyczne
      • Mamy miejscowych, pomagamy ludziom, jest coś anomalnego
      • Postacie Graczy: nie dzieje się im krzywda chyba że zrobią coś bardzo głupiego
  • Opowieść o (Theme and Vision):
    • Theme: “Magia jest zawsze niebezpieczna. Nie możemy polegać na tym, że rozumiemy Anomalie.”
      • Niektórzy chcą mieć anomalny sprzęt. Chcą nim handlować lub chcą go mieć. Ale to niebezpieczne.
      • Niestety, Anomalne części wsadzone do motoru Weroniki prowadzą do Skażenia jej TAI… i samej Weroniki.
    • Theme: “Troszkę sobie dorobisz, a zrobisz katastrofalną krzywdę. Zysk jednego może zniszczyć za dużo.”
      • Niektórzy na złomowisku troszkę dorabiają a Kaspian, świetny mechanik, dorabiał na boku BARDZIEJ.
      • Kaspian robi rzeczy dla swojego ukochanego siostrzeńca, Przemka.
    • Pytanie sesji: “Jak bardzo cel uświęca środki?”
      • Czy Kaspian powinien był sprzedać świetne mody Weronice? Przemek przecież wygrywa. Ale Kaspian chce kasy… dla Przemka i rodziny.
      • Czy Weronika (The Aspirant) zostanie pożarta przez Ścigacz, który też pragnie zwycięstwa?
      • Czy Przemek i Kaspian wrócą do normalnych, zdrowych relacji?
  • Motive-split
    • the-aspirant: Weronika. Ona MUSI wygrać w wyścigach, niezależnie od ceny!
    • corrupting-parasite: Motor Weroniki. Przekształca Weronikę w niebezpieczną, dziką Skażoną Furię Mataris. Weronika zaczyna robić rzeczy, jakich nigdy by nie robiła. Pierwotnie też wpłynął na Kaspiana wzmacniając jego marzenia.
    • energia-lacrimor: Części motoru Weroniki; bardziej ekstremalnie, dalej. Popchnij DALEJ, tylko by wygrać! Makabra, podziw i ruch.
    • pojedynek-rywali: Weronika i Przemek. Ona z bogatego domu, on kochający to co robi i jak.
    • ratowanie-dzieciaka: Weronika mimo wszystkich swoich wad jest młodą kobietą (19). Jest kompetetna, ale TO jest nie na nią. A może zginąć.
    • simp: grupa chłopaków dookoła Weroniki którzy pobili Kaspiana i koniecznie chcą by Weronika wygrała z Przemkiem. Do poziomu tego, że są skłonni walczyć z Przemkiem.
    • wyscig-szybkich-pojazdow: grupa dzieciaków na starej trasie wyścigowej, próbująca pokazać jacy są dobrzy
  • O co grają Gracze?
    • Sukces:
      • Rozwiązać problem Weroniki (która ulega Skażeniu)
      • Naprawić relację Kaspiana i Przemka
      • Odzyskać i/lub zniszczyć motor
    • Porażka:
      • Weronika naciśnie za mocno i umrze, pożarta przez Anomalię. Lub nawet zabierze ze sobą innych.
      • Policja się zainteresuje sytuacją.
  • O co gra MG?
    • Highlevel
      • Pokazać co robi magia i wpływ Anomalii na osobę.
      • Pokazać te postacie - Weronika, Przemek, Kaspian. Żywi ludzie.
      • Trochę rozbudować Roszbór jako miasto przelotowe.
    • Co uzyskać fabularnie
      • Nic. Czysta symulacja. Nie mam agendy fabularnej tym razem.

Co się stało i co wiemy (tu są fakty i prawda, z przeszłości)

KONTEKST I CHRONOLOGIA (co się działo kiedy):

Uproszczona chronologia:

  • Mamy Skażone części Energią Lacrimor. Ekspresywna Eksploracja Doznań (EXPRESSIVE EXPLORATION) na Złomowisku w Firmie Recyklingowej.
  • Kaspian jest zdolnym mechanikiem, ma siostrzeńca Przemka. Kaspian próbuje dorabiać jak może, pracuje jak może by dać rodzinie szansę.
  • Zgłosiła się do Kaspiana Weronika - młoda bogata dziewczyna - żądając maksymalnych i często nielegalnych powerupów. Kaspian nie chciał, bo ona rywalizuje z Przemkiem w wyścigach, ale Kaspian jej w końcu uległ. Kasa to kasa. Ale nie wiedział jak niebezpieczne części (Skażone Lacrimor) dał Weronice. Weronika dostarczyła inne części, by inwentarz się zgadzał.
  • Weronika jeździ coraz szybciej i lepiej. Ale się destabilizuje i robi się teatralnie epicka. Przemek powiedział Kaspianowi że coś się dzieje z Weroniką. Ale “Gothic Queen” zrobiła się bardziej agresywna. Przemek nie może nawet się do niej zbliżyć; ona pragnie go pokonać za wszelką cenę. I nawet powiedziała Przemkowi (by go skrzywdzić), że ma części od Kaspiana. To rozrywa więź.
  • Kaspian próbuje przekonać Weronikę że się źle dzieje. Nie wyszło. Gdy w nocy się wkradał, został pobity przez grupę młodych simpów Weroniki. Ona patrzyła i się śmiała.
  • Szef prosi Zespół by się tym zajął. Bo Kaspian dostał za stalking i liże rany a siostrzeniec go nawet nie odwiedził. Co tu się odpiernicza?

SIŁY:

  • Motor Weroniki: corrupting-parasite, pragnie spełnić wolę Lacrimor: “Przeżyć jak najwięcej, śpiewać jak najgłośniej, być sobą do końca i odkryć wszystko, co jest możliwe.”. Pragnie doprowadzić do perfekcyjnego finału w wyniku którego Weronika wygra - a potem albo jedno z nich zginie albo się pocałują i będą razem.
  • Weronika: the-aspirant, corrupted: chce wygrać za wszelką cenę. Nie odda motoru nigdy. Gromadzi simpów i ma swój kanał na hipernecie.
  • Przemek: pragnie wygrać i utrzymać poziom championa wyścigów modowanym przez Kaspiana motorem i swoimi skillami.
  • Kaspian: pragnie odzyskać relacje z Przemkiem.
  • Zespół (Firma Recyklingowa): wyczyścić to, odzyskać motor i ukryć sprawę ZANIM cokolwiek wyjdzie na jaw i zanim policja się zainteresuje.

Fazy sesji

Scena Tutorialowa:

  • Wpierw trzeba się wkraść do własnego stanowiska, bo ciekawiej (Weronika pod wpływem) a potem pobić Kaspiana, który próbuje okraść motor w nocy. Ona wiedziała, bo MOTOR wiedział bo Kaspian go przecież dotykał… “I want to stay FREE”

Scena Startowa

  • Szef prosi Zespół o dojście do tego o co chodzi. Wybór: KASPIAN czy SIMPY CO BIŁY? czy jeszcze inaczej?