Chmura Błogiego Zadowolenia
Spis Treści ▼
1. Wysokopoziomowo
“Cokolwiek się nie dzieje, będzie dobrze. Popatrz, jak się ładnie pali szpital. Wszystko się uda. Nie martw się niczym.”
| | |
|---|---|
| Diada | Alteris-Alucis |
| Impuls | Wprowadzenie celu w stan łagodnej błogości, niezależnie od tego co się dzieje dookoła. |
2. Efekt zaklęcia (co się dzieje)
Mag tworzy Chmurę Błogiego Zadowolenia wokół Adresata (lub w jakimś obszarze). Osoby w chmurze czują się zrelaksowane, beztroskie i szczęśliwe, niezależnie od okoliczności. “Cokolwiek się nie dzieje, wszystko jest w porządku.”
Co ważne, to zaklęcie nie zmienia rzeczywistości - ono zmienia stan emocjonalny Adresatów i ich zatruwa faktyczną trucizną. Nie ma możliwości zmiany stanu emocjonalnego ofiar, póki ta trucizna jest w ich organizmie. Nie zestresują się niczym. Nie przejmą się niczym.
3. Mechanicznie
- Bardzo duże Utrudnienie do wszelkich testów związanych z intensywnymi emocjami dowolnego typu (efekt: ukojenia).
- Bardzo duże Utrudnienie do wykonywania jakiejkolwiek akcji innej niż relaksowanie się.
- Zagubienie myśli. Utracenie Agendy Agenda: zbiór celów narracyjnych i priorytetów, które kierują działaniami danej strony (Gracza, MG, "Przeciwnika") w trakcie sceny lub sesji. Definiuje to, jaki stan świata jest pożądany przez właściciela Agendy. . Po prostu błogi, przyjemny spokój. Relaks na parku.
4. Typowe Okoliczności użycia czaru (kiedy go użyjemy)
Przykładowo:
- Mamy sytuację potencjalnie traumatyczną i chcemy ochronić kogoś przed czymś czego nie powinien widzieć.
- Mag jest ścigany i chce się oderwać od ścigających go osób.
- Mamy do czynienia z niebezpieczną Anomalią Anomalia: byt (osoba, przedmiot, pojazd, miejsce) Skażony Energią Magiczną, co nadaje mu nieprzewidywalne i przekraczające prawa fizyki własności, powiązany z Energiami którymi jest nasycony. Memetyczną Zagrożenie Memetyczne: Idea lub wzorzec myślowy, który zakłóca postrzeganie, myślenie lub zachowanie osoby i potrafi się przenosić między ludźmi przez komunikację. Funkcjonuje jak "wirus mentalny". i chcemy spowolnić propagację Anomalii.
5. Gramatyka Diady (jak to się dzieje)
- Alucis działa tu w aspektach Ukojenia oraz Spokojnego Snu, nie w aspektach Zachwytu czy Przeżywania. Dlatego mamy efekt ukojenia i uspokojenia.
- Alteris dostarcza wektor: trucizna w formie chmury. I do tego wzmacnia efekt Alucis, przekształcając dodatkowo stan mentalny ofiar.
- Połączenie Alucis jak i Alteris umożliwia wpływ na istoty niebiologiczne. Dzięki temu ten czar może wpływać na sofonty Sofont: istota rozumna, czująca, zdolna do rozumowania na poziomie człowieka lub wyżej. Może być intelektem biologicznym, wirtualnym lub syntetycznym. niebiologiczne (np. AI, cybersynty Cybersynt: Syntetyczna istota w mechanicznym (niebiologicznym) ciele. Jest to krystaliczno-cybernetyczny android, zwykle zrobiony na podobieństwo człowieka. Jest istotą inteligentną i myślącą. Może być sofontem, ale nie musi. ).
6. Specjalne Własności Rzucania Czaru
- Chmura zwykle się bardzo szybko rozproszy; jeśli chcemy trwalszy efekt, ryzykujemy Skażenie Skażenie: wypaczenie i zniekształcenie bytu (osoby, pojazdu, przedmiotu, miejsca lub konceptu) przez Energię Magiczną, które zmienia jego własności w stronę Energii lub powoduje w tym bycie szkody. .
7. Gdy Tracimy Kontrolę nad Czarem
- Chmura zaczyna działać jak prosty drapieżnik. Ciągnie ku określonym osobom. Omija niektórych. Ma “ulubione” ofiary. I nie rozprasza się łatwo.