Najpiękniejsza Forma

Spis Treści

1. Wysokopoziomowo

“Nie wiem co w niej takiego było. Po prostu… nie mogłem oderwać od niej wzroku. Była fascynująca, elegancka, poruszała się… słuchaj, musiałbyś to widzieć.”

DiadaAlteris-Alucis
Impuls 1Stać się idealnie pięknym, fascynującym, dokładnie takim jakim Adresat chce Cię widzieć.
Impuls 2Stworzyć personę publiczną, która będzie miała większe powodzenie niż oryginał.

2. Efekt zaklęcia (co się dzieje)

Mag przekształca siebie (lub inną osobę) w ideał piękna spersonalizowany dla obserwatora. Mag staje się dokładnie tym, co DANA OSOBA (dalej: Ofiara) uważa za fascynujące, pociągające, zachwycające.

Gdy mówimy “piękno”, mam na myśli różne warianty tego czaru:

  • Alucis ma w domenie Zachwyt i Kojenie, więc możemy zrobić “starego weterana, który spokojnym gestem uspokaja tłum”. Nie chodzi wtedy o piękno fizyczne a o “całą resztę”.
  • Alucis ma oczywiście Piękno i Pałac Myśli. Więc zmieniamy wygląd fizyczny, strój, ale też sposób mówienia, gesty, “władczość” itp.
  • Alteris pozwala na przekształcenia świata materialnego. Ta osoba zmienia się fizycznie.

Można oczywiście po prostu zrobić zaklęcie typu “branża kosmetyczna +100”, ale wariant z dopasowaniem do sytuacji czy osoby jest ciekawszy. Więc ten pokazuję.

3. Mechanicznie

  • Bardzo duża Przewaga we wszelkich interakcjach społecznych z osobami które widzą maga, zwłaszcza przeciw osobie lub grupie, pod którą projektowany był czar.
  • Obserwatorzy mają Utrudnienie do działania przeciwko magowi, zwłaszcza w towarzystwie osób trzecich - istoty piękne i eleganckie mają w życiu łatwiej. Zwłaszcza, że mag zachowuje się właściwie (np. normalnie bezczelna czarodziejka robi minkę łagodnej przestraszonej dziewczynki “nie rób mi krzywdy, pomóżcie mie” - coś, czego nigdy by nie zrobiła bez czaru a co jest taktycznie idealne).
  • Czar generuje standardowe Skażenie Skażenie: wypaczenie i zniekształcenie bytu (osoby, pojazdu, przedmiotu, miejsca lub konceptu) przez Energię Magiczną, które zmienia jego własności w stronę Energii lub powoduje w tym bycie szkody. ; im dłużej trwa, tym więcej.
  • Czar zadziała na wszystkie sofonty Sofont: istota rozumna, czująca, zdolna do rozumowania na poziomie człowieka lub wyżej. Może być intelektem biologicznym, wirtualnym lub syntetycznym. , po prostu inaczej kalibrujemy efekt na byty biologiczne a inaczej na niebiologiczne.

4. Typowe Okoliczności użycia czaru (kiedy go użyjemy)

  • Negocjacje, perswazja, uwodzenie, infiltracja… - gdy trzeba zrobić maksymalne wrażenie.
  • Wywarcie mocnego pierwszego wrażenia.
  • Przemysł rozrywkowy - aktorzy, modelki, influencerzy…

Pozwala też zachować SPÓJNOŚĆ wizerunku, czyli “mam taką personę do ‘wczytania’, chcę się stać tą osobą.”

5. Gramatyka Diady (jak to się dzieje)

  • Alucis sięga do noosfery Noosfera: całość ludzkiej myśli, świadomości, kultury. Zwykle w rozumieniu "noosfera statku kosmicznego" czy "noosfera planety", rozumiana jako "całość myśli, idei, kultury i wiedzy tego miejsca". Zbiorowa inteligencja i zrozumienie. , do umysłu maga, do umysłu Adresata (osoby która ma być piękniejsza) i do umysłu Ofiary (osoby na którą chcemy wpłynąć). Gdzieś pomiędzy tym wszystkim mamy kształt idealnego wariantu danej osoby. Czego dana osoba pragnie, co uważa za piękne, czego potrzebuje w tej sytuacji.
  • Alteris przekształca fizyczność maga - wygląd, strój, detale. Zwykle samo zniekształcenie Adresata i delikatna modyfikacja mentalna są wystarczające.
  • Alucis wpływa na umysł i zachowanie Adresata. Adresat nadal jest “sobą”, po prostu ma inne nawyki i zachowuje się inaczej. Harmonizuje całość tworząc perfekcyjną formę.
  • Efekt jest bardzo skuteczny.

6. Specjalne Własności Rzucania Czaru

  • Brak.
  • Czar generuje standardowe Skażenie Skażenie: wypaczenie i zniekształcenie bytu (osoby, pojazdu, przedmiotu, miejsca lub konceptu) przez Energię Magiczną, które zmienia jego własności w stronę Energii lub powoduje w tym bycie szkody. ; im dłużej trwa, tym więcej.

7. Gdy Tracimy Kontrolę nad Czarem

  • Uzależnienie od piękna LUB utrata pewności siebie: Adresat widział, co jest w stanie zrobić po czarze. Bez czaru jest “niekompletny”. Patrzy w lustro i tęskni. Przestaje się lubić.
  • Ataki mentalne: Magia działa mocniej niż powinna. Alucis aktywnie sięga do obserwatorów i Ofiar i wpływa na nich, by czar działał mocniej. Mag nie może na to poradzić.
  • Niestabilność: Kraina Snów jest kontrolowana przez Alteris. Różne warianty tego czaru dominują nad sobą, powodując, że Adresat “migocze” między różnymi formami. Każda piękna, ale… nie ma spójności. Raz ma oczy zielone, raz brązowe. Niby subtelne zmiany, ale zauważalne. Efekt jest dalej, ale inny.