Zmiana Preferencji

Spis Treści

1. Wysokopoziomowo

“Tak! Mój ulubiony posiłek to jest ryż o smaku wodorostów! Uwielbiam savarańską kuchnię! :D”

DiadaAlteris-Alucis
ImpulsZmiana preferencji, upodobań, przyjaźni i gustów Adresata. “Zawsze tak było.”

2. Efekt zaklęcia (co się dzieje)

Mag zmienia preferencje Adresata - jego gusta, upodobania, to co lubi i czego nie lubi. Zmiana jest głęboka: Adresat nie tylko zaczyna lubić nowe rzeczy, ale pamięta że zawsze je lubił. Stare preferencje zostają zastąpione nowymi, jakby nigdy nie istniały.

Adresat naprawdę, szczerze, z całego serca lubi to, co mu “wszczepiono”. Nie ma poczucia że coś jest nie tak. Nie walczy z tym. To po prostu jest częścią tego, kim jest i kim zawsze był. Czar wpływa zarówno na pamięć jak i na fizjologię Adresata.

3. Mechanicznie

Zaklęcie o wysokim poziomie Skażenia, które zmienia preferencje Adresata w sposób głęboki. Pozwala doszczętnie przekształcić osobę wykorzystując mechanizm biologiczny oraz edycję pamięci.

4. Typowe Okoliczności użycia czaru (kiedy go użyjemy)

  • Ktoś musi zrobić coś, czego NAPRAWDĘ bardzo nie chce robić (mycie naczyń) i musi się do tego zmusić.
  • Infiltrator musi krótkoterminowo wtopić się w obcą kulturę i naprawdę polubić jej zwyczaje.
  • Manipulacja: sprawienie by ktoś “sam z siebie” zaczął preferować to, co nam odpowiada.
  • Chcemy kogoś przesłuchać i do tego celu sprawiamy, żeby chciał współpracować.

5. Gramatyka Diady (jak to się dzieje)

Alucis otwiera dostęp do Krainy Snów i wielokrotnego przeżywania tych samych przeżyć w przeszłości. Alteris w aspekcie Ścieżek Nie Wybranych robi wielokrotne powtórzenia przeszłości.

To sprawia, że pamięć Adresata zostaje “przeprogramowana” na inne preferencje, inne wybory.

Jednocześnie zaraz za tym Alteris wpływa na ciało Adresata, zmieniając jego fizjologię i chemię mózgu, tak by te nowe preferencje były trwałe i naturalne.

6. Specjalne Własności Rzucania Czaru

  • Czar jest bardzo inwazyjny i pozostawia za sobą ślady silnego Skażenia Skażenie: wypaczenie i zniekształcenie bytu (osoby, pojazdu, przedmiotu, miejsca lub konceptu) przez Energię Magiczną, które zmienia jego własności w stronę Energii lub powoduje w tym bycie szkody. .
  • Czar będzie trwał do momentu aż mag się nie rozproszy (np. nie pójdzie spać), chyba że będzie w czymś zakotwiczony. Ale nawet wtedy zmiany zwiększają poziom Skażenia ofiary.

7. Gdy Tracimy Kontrolę nad Czarem

  • Rekonstrukcja przechodzi przez Pryzmat Pryzmat: oczekiwania dominującej populacji biosofontów odnośnie tego co się dzieje i powinno się stać, działający na poziomie emocjonalnym nad logicznym. Np. "pożar" + "strach" = "budynek spłonie". : Adresat się zmienia nie pod kątem tego co mag chciał a pod kątem tego jak inni ludzie postrzegają naturę Adresata. Innymi słowy, Adresat staje się tym kim inni ludzie myślą że Adresat jest.
  • Stare preferencje się konfliktują z nowymi: nie doszło do rekonstrukcji; Adresat ma dwie sprzeczne prawdy o tym co lubi. To powoduje potężną destabilizację danej osoby.

.

.