Sojusz Letejski

Spis Treści

Czas i Przestrzeń

Położony na północnej części od równika Astorii Sojusz Letejski to największa stabilna Federacja Federacja: Działa jak jedno państwo, ale ze specyfiką. Związek polityczny wielu prowincji / ziem, które zachowują autonomię wewnętrzną i współdzielą jeden centralny system rządowy. na planecie Astorii.

Mapa wysokopoziomowa Astorii
Autor: Praca własna + generator tektoniczny Źródło: Praca własna Licencja zgodna z tą stroną

Historia Sojuszu Letejskiego jaki znamy dzisiaj sięga Pęknięcia Rzeczywistości i okresu po nim. W skrócie:

  • Mieliśmy cztery centralne, potężne ośrodki: Aurum, Szczeliniec, Przelotyk i Trójząb.
    • Szczeliniec i Martelis były w wiecznym stanie wojny ideologicznej.
    • Aurum było najpotężniejsze technologicznie i najstabilniejsze.
  • Aurum zaprowadziło federację, współpracując defensywnie z Martelis, przez co zmusili pragmatyczny Szczeliniec do integracji.
  • Drzewnia i Sercowiec były w stanie zapewnić żywność i odpowiednio bezpieczny teren już po działaniach Sojuszu.
  • Potężne problemy z autoreplikatorami na wschodzie doprowadziły do sojuszu Sojuszu z Orbiterem i oddania Orbiterowi kontroli nad wschodnią częścią Sojuszu. Teraz to problem Orbitera.
  • Enklawy Zachodnie są niestabilne i niebezpieczne; Sojusz nie jest w stanie tam się “wbić”. Mieszka tam sporo noktian Noktianin: człowiek, mieszkaniec światów Noctis. Główne cechy: 1) W światach Noctis ludzie nie wierzą w istnienie magii. 2) Raczej żyją w stacjach kosmicznych, nie planetach. 3) Podczas Inwazji Noctis noktianie zaatakowali planetę Astorię i przegrali; problemy z integracją noktian i astorian. 4) kody kulturowe: Unia Europejska, ale bez krajów anglojęzycznych. , którzy nie chcieli zasymilować się po wojnie.
  • Ruiniec jest miejscem gdzie doszło do największych zniszczeń. Jest to miejsce skrajnie niebezpieczne. Siły Przelotyka i Aurum dbają, by nic się nie przeniosło do samego Sojuszu.
  • Południowa część - pod Wielkim Murem Pustogorskim - jest uznana za miejsce Skażone i skrajnie niebezpieczne. Jak na aktualne chronologie, nikt się tam nie zapuszcza.

Prowincje i typy Sesji

Ogólnie

Praktycznie nigdy nie będziecie prowadzić sesji w samym Sojuszu Letejskim, raczej w jednej z prowincji Sojuszu.

Aurum, w skrócie

Sesje w Aurum są często związane z tienami Aurum Tien: Mag - Arystokrata podpięty do Sentisieci jednego z Sentisprzężonych Rodów. i ich interakcjami z ich własnymi majątkami, polityką międzyrodową i wewnątrzrodową. Z uwagi na obecność sentisieci Sentisieć: seria Anomalnych nanomaszyn na terenie Aurum, tworzących żywą sieć typu Angelnet z niektórymi magami (tienami). To daje im szczególne moce na terenie ich sentisieci. sesje te są mniej mordercze czy niebezpieczne.

Każdy Ród Aurum ma swoje własne cele i podejście do rozwiązywania problemów.

Jeśli interesuje Was: polityka, intrygi, pomaganie na włościach, życie w strukturze hierarchii feudalnej z magami na szczycie, to Aurum jest tym miejscem.

Z wielką mocą wiąże się wielka odpowiedzialność. To sprawia, że magowie Aurum są najbardziej proaktywni i często uważają problemy całego Sojuszu za swoje problemy. Rządzący Aurum ród Sowińskich jest niesamowicie ambitny i regularnie promuje Astoriański Program Kosmiczny, który jest regularnie sabotowany dyskretnie przez Orbiter.

Szczeliniec, w skrócie

Popatrzmy oczami mieszkańca Szczelińca.

  • Na południu - Wielki Mur Pustogorski oddzielający Szczelinę promieniującą Skażenie Skażenie: wypaczenie i zniekształcenie bytu (osoby, pojazdu, przedmiotu, miejsca lub konceptu) przez Energię Magiczną, które zmienia jego własności w stronę Energii lub powoduje w tym bycie szkody. od kontrolowanej przez ludzi części Sojuszu.
  • W obrębie Szczelińca - Trzęsawisko Zjawosztup, Anomalia Anomalia: byt (osoba, przedmiot, pojazd, miejsce) Skażony Energią Magiczną, co nadaje mu nieprzewidywalne i przekraczające prawa fizyki własności, powiązany z Energiami którymi jest nasycony. czasem klasyfikowana jako Lewiatan Lewiatan: potwór o możliwościach i skali praktycznie mitycznych; zrodzony z magii i praktycznie niemożliwy do odparcia lub zatrzymania bez niewiarygodnej współpracy, koordynacji i siły ognia. .
  • Sama cholerna Szczelina generuje Lewiatany. Pustogor - stolica Szczelińca - jest jedną wielką superfortecą.
  • Populacja rządząca Szczelińcem to zasymilowani dekadianie Dekadianin: Wspólnota Etnokulturowa (jak "Słowianie"), skrajnie militarystyczni, tradycyjni i lojalni miłośnicy rodziny, porządku i bezpieczeństwa. Misja przede wszystkim. Cenią siłę, zaradność, dyscyplinę i skuteczność. , jeszcze sprzed Inwazji Saitaera / Noctis Inwazja Saitaera: katastrofalna manifestacja Saitaera - Regenta Nienaturalnej Adaptacji (Energia Ixion) - na Astorii, która doprowadziła do straszliwych zniszczeń i zjednoczenia ludzi celem odparcia Władcy Amalgamacji. Minęły dekady zanim Astoria się z tego podniosła. . Populacja lokalna to nie są dekadianie. Siły z kultury dekadiańskiej po prostu przejęły władzę przewrotem celem zapewnienia bezpieczeństwa i dobrobytu jakieś 100 lat temu.
  • Z uwagi na podniesione pole magiczne, kultura jest kontrolowana żelazną pięścią.

Więc z perspektywy Szczelińca:

  • Południe jest skrajnie niebezpieczne - Anomalie i problemy.
  • Północny Zachód to Martelis, z którymi walczyli od dawna. O ziemię i z przyczyn ideologicznych.
  • Na północy jest Aurum, które “zachęciło ich do współpracy”. Z którym się nie dogadują.
  • Wewnątrz Szczelińca mamy presję polityczną i potencjalne problemy z Anomaliami. I silnie kontrolowaną kulturę.
  • Dekadianie Szczelińca są nazywani “zdrajcami” przez noktian Noktianin: człowiek, mieszkaniec światów Noctis. Główne cechy: 1) W światach Noctis ludzie nie wierzą w istnienie magii. 2) Raczej żyją w stacjach kosmicznych, nie planetach. 3) Podczas Inwazji Noctis noktianie zaatakowali planetę Astorię i przegrali; problemy z integracją noktian i astorian. 4) kody kulturowe: Unia Europejska, ale bez krajów anglojęzycznych. oraz “sympatykami noktian” przez większość Sojuszu.

Dodatkowo specyfiką Szczelińca jest całkowity brak zaufania do Syntetycznych Intelektów Syntetyczny Intelekt: syntetyczna (zbudowana sztucznie) forma sofonta (czującej istoty rozumnej), zaprojektowana do samodzielnego rozumowania, uczenia się i wspierania ludzkości. Może mieć agendę, uczucia, osobowość. z uwagi na silne wpływy Orbitera (jednej z nielicznych sił, która ze Szczelińcem się dobrze dogaduje).

To powinno dać Wam elegancki obraz jak wygląda Szczeliniec i dookoła czego mogą tam toczyć się sesje :-).

Przelotyk, w skrócie

Przelotyk także jest prowincją “frontową”, ale realizuje to zupełnie inaczej niż Szczeliniec. Sama stolica Przelotyka, Cieniaszczyt, jest miejscem silnie promującym indywidualność i ekspresję, jak wypada z dominującej kultury drakolickiej Drakolita: Wspólnota Etnokulturowa (jak "Słowianie"), genetycznie wzmocnieni, zawsze unikalni indywidualistyczni homo superior, święcie przestrzegający wszelkich kontraktów. .

W Przelotyku zwykle nie zadaje się pytań o przeszłość, jak długo w teraźniejszości jest się przydatnym.

W odróżnieniu od Szczelińca (który próbuje być “normalnym, bezpiecznym miejscem” kontrolowanym żelazną pięścią), Przelotyk skupia się w centralnych, kluczowych miejscach i miastach wykorzystując luźne agencje i siły do neutralizowania różnych potencjalnych zagrożeń. W Przelotyku nikt nie patrzy na bezpieczeństwo jednostek, jak długo systemy są sprawne.

Przelotyk jest najbardziej tolerancyjnym, kulturowo heterogenicznym i dziwnym miejscem w Sojuszu Letejskim. Tam też znajduje się najwięcej poukrywanych po górach enklaw noktiańskich.