Lokalizacje EZ
Spis Treści ▼
1. Jak rozumieć świat EZ?
Świat EZ jest miejscem bardzo rozłącznym.
- Mamy podział na świat rzeczywisty i świat wirtualny ( virtświaty Virt: wirtualna rzeczywistość z pełną integracją sensoryczną (wszystkie zmysły). Osoba zanurzająca się w virt doświadcza rzeczy jako tak rzeczywistych co fizyczna rzeczywistość. Virt oferuje kompletną alternatywną egzystencję z możliwością świadomego wejścia i wyjścia. Odpowiednie przestrzenie nazywane są "virtświatami" ).
- Świat rzeczywisty dzieli się na sektory, które natomiast podzielone są na planety. Potem państwa, prowincje…
- Świat wirtualny dzieli się na virtświaty. Osoby w tych samych virtświatach mogą się spotykać niezależnie od odległości fizycznej.
To powoduje, że mimo, że świat EZ jest spójny i logiczny, da się znaleźć coś dla siebie mimo rozbitej rzeczywistości.
2. Lokalizacje w Sektorze Solyom
2.1. Ogólnie
Sektor Solyom słynie przede wszystkim z planet: Astorii, Neikatis i ich relacji z Orbiterem.
Co ważne, w Sektorze Solyom ludzie ogólnie wiedzą o magii i istnieniu magii. Sektor Solyom ma podejście do magii typu “jest to kolejne narzędzie”, więc ludzie wolą wykorzystywać magię (licząc się z podniesioną ilością Anomalii i innych problemów) niż ukrywać prawdę tak, jak robią to światy noktiańskie.
Więc na typowej sesji, w typowym miejscu załóżcie raczej że ludzie o magii wiedzą.
2.2. Planeta Astoria, Sojusz Letejski
2.2.1. Sojusz Letejski
Ogólne informacje o Sojuszu Letejskim:
Lista interesujących lokalizacji w Sojuszu Letejskim:
3. Lokalizacje w Światach Noktiańskich
3.1. Ogólnie
Światy Noktiańskie przeszły przez traumę Pęknięcia Rzeczywistości Pęknięcie Rzeczywistości: Apokaliptyczny Kataklizm, który spowodował wlanie się magii do świata, zmieniając jego naturę i zasady funkcjonowania. Doszło do śmierci ponad 95% populacji ludzkiej i Skażenia niezliczonych innych. w dość specyficzny sposób: wiedza o magii została zakazana i ukryta. W wyniku tego doszło do masowego wprowadzania amnestyków Amnestyk: lek / środek podawany ludziom, który powoduje utratę lub uszkodzenie pamięci przez pewien okres. Nie jest niezawodny, bywa nieprecyzyjny i miewa skutki uboczne, ale często jest lepszy niż alternatywy. i wygnania osób posiadających wiedzę o magii do innych Sektorów. Właśnie o to rozchodziła się Wojna Deoriańska Wojna Deoriańska: długotrwała wojna domowa w światach noktiańskich o to, czy WSZYSCY mają zapomnieć o magii czy społeczeństwa mają dostosować się do nowego świata. Przegrani (zwolennicy prawdy o magii) otrzymali amnestyki albo zostali wygnani. .
To sprawia, że dzisiaj w Światach Noctis ogólnie nie ma wiedzy o magii. Są wyspecjalizowane siły zajmujące się tematami anomalnymi, np. Agencja Lux Umbrarum, ale normalni ludzie nie wiedzą o magii i nie mogą wiedzieć o magii.
W wyniku tego poziom Skażenia i Anomalii w światach noktiańskich jest zdecydowanie niższy niż w innych sektorach, ale konsekwencją jest to, że populacja jest bardziej bezbronna a poziom technologiczny jest trochę odmienny od np. sąsiadującego sektora Solyom.
3.2. Lokalizacje
⚠ W TRAKCIE KONSTRUKCJI ⚠
Praca w toku, zabrakło podstawowych materiałów.
4. Lokalizacje w Światach Utraconych
4.1. Ogólnie
Światy Utracone to te części rzeczywistości, które zostały odcięte od reszty świata po Pęknięciu Rzeczywistości Pęknięcie Rzeczywistości: Apokaliptyczny Kataklizm, który spowodował wlanie się magii do świata, zmieniając jego naturę i zasady funkcjonowania. Doszło do śmierci ponad 95% populacji ludzkiej i Skażenia niezliczonych innych. . Często są to światy dużo bardziej odmienne od tych, które mają jeszcze kontakt ze Zjednoczoną Ludzkością.
4.2. Sektor Nieznany, Planeta Prithvi
Ogólne informacje o Planecie Prithvi:
4.2. Sektor Nieznany, Planeta Mawia
⚠ W TRAKCIE KONSTRUKCJI ⚠
Praca w toku, zabrakło podstawowych materiałów.