Lokalizacje EZ

Spis Treści

1. Jak rozumieć świat EZ?

Świat EZ jest miejscem bardzo rozłącznym.

  • Mamy podział na świat rzeczywisty i świat wirtualny ( virtświaty Virt: wirtualna rzeczywistość z pełną integracją sensoryczną (wszystkie zmysły). Osoba zanurzająca się w virt doświadcza rzeczy jako tak rzeczywistych co fizyczna rzeczywistość. Virt oferuje kompletną alternatywną egzystencję z możliwością świadomego wejścia i wyjścia. Odpowiednie przestrzenie nazywane są "virtświatami" ).
  • Świat rzeczywisty dzieli się na sektory, które natomiast podzielone są na planety. Potem państwa, prowincje
  • Świat wirtualny dzieli się na virtświaty. Osoby w tych samych virtświatach mogą się spotykać niezależnie od odległości fizycznej.

To powoduje, że mimo, że świat EZ jest spójny i logiczny, da się znaleźć coś dla siebie mimo rozbitej rzeczywistości.

2. Lokalizacje w Sektorze Solyom

2.1. Ogólnie

Sektor Solyom słynie przede wszystkim z planet: Astorii, Neikatis i ich relacji z Orbiterem.

Co ważne, w Sektorze Solyom ludzie ogólnie wiedzą o magii i istnieniu magii. Sektor Solyom ma podejście do magii typu “jest to kolejne narzędzie”, więc ludzie wolą wykorzystywać magię (licząc się z podniesioną ilością Anomalii i innych problemów) niż ukrywać prawdę tak, jak robią to światy noktiańskie.

Więc na typowej sesji, w typowym miejscu załóżcie raczej że ludzie o magii wiedzą.

2.2. Planeta Astoria, Sojusz Letejski

2.2.1. Sojusz Letejski

Ogólne informacje o Sojuszu Letejskim:

Sojusz Letejski
Opis:Sojusz Letejski, największa federacja na Astorii
Lokalizacja: Sektor SolyomAstoriaSojusz Letejski
Chronologia:od kilkanaście lat po "Zmiażdżeniu Inwazji Noctis" do aktualnej chronologii

Lista interesujących lokalizacji w Sojuszu Letejskim:

3. Lokalizacje w Światach Noktiańskich

3.1. Ogólnie

Światy Noktiańskie przeszły przez traumę Pęknięcia Rzeczywistości Pęknięcie Rzeczywistości: Apokaliptyczny Kataklizm, który spowodował wlanie się magii do świata, zmieniając jego naturę i zasady funkcjonowania. Doszło do śmierci ponad 95% populacji ludzkiej i Skażenia niezliczonych innych. w dość specyficzny sposób: wiedza o magii została zakazana i ukryta. W wyniku tego doszło do masowego wprowadzania amnestyków Amnestyk: lek / środek podawany ludziom, który powoduje utratę lub uszkodzenie pamięci przez pewien okres. Nie jest niezawodny, bywa nieprecyzyjny i miewa skutki uboczne, ale często jest lepszy niż alternatywy. i wygnania osób posiadających wiedzę o magii do innych Sektorów. Właśnie o to rozchodziła się Wojna Deoriańska Wojna Deoriańska: długotrwała wojna domowa w światach noktiańskich o to, czy WSZYSCY mają zapomnieć o magii czy społeczeństwa mają dostosować się do nowego świata. Przegrani (zwolennicy prawdy o magii) otrzymali amnestyki albo zostali wygnani. .

To sprawia, że dzisiaj w Światach Noctis ogólnie nie ma wiedzy o magii. Są wyspecjalizowane siły zajmujące się tematami anomalnymi, np. Agencja Lux Umbrarum, ale normalni ludzie nie wiedzą o magii i nie mogą wiedzieć o magii.

W wyniku tego poziom Skażenia i Anomalii w światach noktiańskich jest zdecydowanie niższy niż w innych sektorach, ale konsekwencją jest to, że populacja jest bardziej bezbronna a poziom technologiczny jest trochę odmienny od np. sąsiadującego sektora Solyom.

3.2. Lokalizacje

⚠ W TRAKCIE KONSTRUKCJI ⚠

Praca w toku, zabrakło podstawowych materiałów.

4. Lokalizacje w Światach Utraconych

4.1. Ogólnie

Światy Utracone to te części rzeczywistości, które zostały odcięte od reszty świata po Pęknięciu Rzeczywistości Pęknięcie Rzeczywistości: Apokaliptyczny Kataklizm, który spowodował wlanie się magii do świata, zmieniając jego naturę i zasady funkcjonowania. Doszło do śmierci ponad 95% populacji ludzkiej i Skażenia niezliczonych innych. . Często są to światy dużo bardziej odmienne od tych, które mają jeszcze kontakt ze Zjednoczoną Ludzkością.

4.2. Sektor Nieznany, Planeta Prithvi

Ogólne informacje o Planecie Prithvi:

4.2. Sektor Nieznany, Planeta Mawia

⚠ W TRAKCIE KONSTRUKCJI ⚠

Praca w toku, zabrakło podstawowych materiałów.